news-background
news-background

«رابرت رودریگز» امیدوار به ساخته شدن Alita 2 برای دیزنی+؛ نسخه فورکی From Dusk Till Dawn به زودی عرضه خواهد شد

«رابرت رودریگز» در چند سال اخیر دائماً هوادارانش را غافلگیر کرده. او ابتدا فیلم بلاک‌باستر ۲۰۰ میلیون دلاری «آلیتا: فرشته جنگ» (Alita: Battle Angel) را با همکاری «جیمز کامرون» ساخت و سپس به سراغ تولید فیلم ابرقهرمانی و خانوادگی «می‌توانیم قهرمان باشیم» (We Can Be Heroes) رفت که به تازگی عرضه شده است. در همین حین به درخواست «جان فاورو» یکی از اپیزودهای «مندلوری» (The Mandalorian) را نیز کارگردانی کرد و اخیراً یکی از تهیه‌کنندگان سریال‌های بعدی دنیای «جنگ ستارگان» نامیده شده است. پیش‌بینی پروژه‌ی بعدی این فیلمساز دشوار است، اما او هفته‌ی گذشته گفت امیدوار است که دنباله‌ی «آلیتا» ساخته شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رودریگز در مصاحبه با «فوربز» تولید «آلیتا ۲» را تأیید نمی‌کند اما می‌گوید «هر چیزی ممکن» است. او اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم هر چیزی ممکن است. دیزنی فاکس را خریداری کرده و دیزنی+ را دارد، بنابراین ارزش مذاکره را دارد. می‌دانم که مردم دوست دارند قسمت دیگری را ببینند، و من هم بسیار دوست دارم یک قسمت دیگر بسازم. در مورد اینکه چگونه ساخته خواهد شد، فکر می‌کنم که شبکه‌های استریم ویدیو فرصت‌های زیادی از جمله تولید دنباله‌ها را فراهم کرده‌اند. یک مفهوم از پیش فروخته شده است، از پیش مخاطب خودش را پیدا کرده و آن‌ها مشتاق دیدنش هستند، و از طرف دیگری به ساده‌ترین شکل ممکن به دستشان می‌رسد. بنابراین، فکر بدی نیست.»

در شبکه‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر جنبش‌هایی برای راضی کردن دیزنی شکل گرفته است اما به نظر می‌رسد که هزینه‌ی بالای تولید فیلم یکی از موانع اصلی باشد. هرچند این احتمال وجود دارد که «آلیتا ۲» ساخته نشود، اما دوست‌داران سینما می‌توانند دست کم منتظر یک فیلم هیجان‌انگیز دیگر باشند. رودریگز به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اکران «از گرگ‌ومیش تا سحر» (From Dusk till Dawn)، تأیید می‌کند که نسخه‌ی ری‌مستر شده و 4K این فیلم اکشن خون‌آشامی در راه است.

رودریگز می‌گوید: «اتفاقاً به تازگی تصحیح رنگ نسخه‌ی 4K [«از گرگ‌ومیش تا سحر»] را به اتمام رسانده‌ام. بسیار زیبا به نظر می‌رسد. دیدنش جذاب بود. مشتاقم که هر چه زودتر به مناسبت سالگرد اکران منتشر شود. احساس می‌کنم که یک عمر از آن زمان گذشته، اما منطقی است. احساس می‌کنم که سه یا چهار بار زندگی کرده‌ام، ۲۵ سال خیلی زیاد است. آن زمان زندگی متفاوت بود، بدون شک. به‌تازگی شروع کرده بودم، صنعت فیلمسازی مستقل در حال انفجار بود، و «از گرگ‌ومیش تا سحر» فیلمی بود که به صورت مستقل ساخته شد. بودجه‌ی آن واقعاً پایین بود. فیلمبرداری‌اش باورکردنی نبود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید