news-background
news-background

رابرت دووال و جیلین اندرسون در فیلم Pale Blue Eye به کریستین بیل پیوستند

«جیلین اندرسون»، «رابرت دووال»، و «تیموتی اسپال» در فیلم «چشم آبی روشن» (Pale Blue Eye) به «کریستین بیل» و «هری ملینگ» ملحق شدند. این فیلم ترسناک و گاتیک را «اسکات کوپر» کارگردانی خواهد کرد.

بیل در فیلم «چشم آبی روشن» که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «لوییس بیارد» نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می‌کند و از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود. این فیلم داستانی در مورد تلاش برای حل معمای قتل‌هایی روایت می‌کند که در سال ۱۸۳۰ و آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند.

نت‌فلیکس در «بازار فیلم اروپا» ولخرجی کرد و امتیاز پخش جهانی فیلم ترسناک و گاتیک «چشم آبی روشن» را با قراردادی ۵۵ میلیون دلاری خرید. کوپر و بیل در فیلم‌های «خارج از کوره» (Out of the Furnace) و «دشمنان» (Hostiles) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

«جویی بروکس»، «برنان کوک»، «گیدین گلیک»، «فرد هکینجر»، «مت هلم»، «استیون مایر» و «چارلی تاهان» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. ملینگ که بیشتر برای بازی در نقش «دادلی» در چندگانه «هری پاتر» شناخته می‌شود، نقش «ادگار آلن پو» را مقابل بیل بازی می‌کند.

اندرسون ۵۳ ساله اخیراً در فصل سوم «آموزش جنسی» (Sex Education) نت‌فلیکس و سریال «تاج» (The Crown) در نقش «مارگارت تاچر» دیده شده و در سریال «بانوی اول» (The First Lady) نقش «النور رزولت» را بازی کرده است. دووال ۹۰ ساله به‌تازگی در فیلم کمدی ورزشی «تقلب» (Hustle) نت‌فلیکس با بازی «آدام سندلر» و «بن فاستر» مقابل دوربین رفته است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید