news-background
news-background

«رابرت دنیرو» و «شیا لباف» در درام جنایی After Exile بازی می‌کنند

«رابرت دنیرو» و «شیا لباف» در فیلم «پس از تبعید» (After Exile) به کارگردانی «جاشوا مایکل استرن» و نویسندگی «آنتونی تورن» و «مایکل تووو» بازی می‌کنند. تووو فیلمنامه را بر اساس زندگی خود می‌نگارد.

در «پس از تبعید» ماجرای «مایک ملنی» با بازی لباف روایت می‌شود که پس از آزادی از زندان به خاطر قتل یک انسان بی‌گناه در حین سرقتی خشونت‌بار، باید زندگی سابق خود را بازیابد و به همراه پدرش (دنیرو) که او هم در گذشته بزهکار بوده، مانع از ورود برادر کوچکتر خود به دنیای مواد مخدر و جنایت شود. این درام فیلمی در مورد بخشش و رستگاری توصیف شده است. دنیرو در فیلم نقش «تد دلنی» را بازی می‌کند خلافکار سابقی که چندین سال قبل همسرش را از دست داده و حالا به الکل روی آورده. تنها دارایی‌های تد اکنون دو پسرش اویند که نباید سرنوشت تلخی مثل پدرشان پیدا کنند.

استرن پیش از این فیلم «جابز» (Jobs) با بازی «اشتون کوچر» را کارگردانی کرده است. فیلمبرداری پروژه‌ی جدید او از اکتبر آینده در فیلادلفیا آغاز می‌شود.

لباف و دنیرو هر دو پاییز امسال فیلم‌های بزرگی روی پرده خواهند داشت. از لباف این روزها فیلم «پینات باتر فالکن» (Peanut Butter Falcon) اکران شده و پاییز آینده «پسر عزیز» (Honey Boy) با نویسندگی او براساس زندگی واقعی‌اش به نمایش درمی‌آید.

دنیرو نیز در فیلم «ایرلندی» (Irishman) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و بازی «ال پاچینو» و «جو پشی» ظاهر می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی دنیرو ابتدا در جشنواره‌ی فیلم نیویورک روی پرده می‌رود و سپس از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. او در فیلم «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» و بازی «واکین فینیکس» هم نقشی برعهده دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید