news-background
news-background

رابرت دنیرو: ترامپ باید محاکمه و زندانی شود

«رابرت دنیرو» در مراسم شخصیت ماندگار آمریکا از همکار قدیمی و دوستش، «آل پاچینو» قدردانی کرد. او در ادامه خواستار محاکمه و زندانی شدن رئیس جمهور آمریکا، «دونالد ترامپ» شد. صحبت‌های او درباره «ترامپ» با تشویق و خنده حضار رو به رو شد. وی در ادامه گفت:

««ایواندر هالیفیلد» قهرمان، دوست من «کوئینسی جونز» و همراه قدیمی من «آل پاچینو» آمریکا را اداره نمی‌کنند اما شاید بهتر باشد که این کار را بکنند. آن‌ها لایق قدردانی هستند. آن‌ها احترام و تحسین ما را کسب کرده‌اند. این در حالی است که شخصی که اکنون رهبری آمریکا را بر عهده دارد لایق هیچ نوع قدردانی نیست مگر اینکه محاکمه و زندانی شدن را نوعی قدردانی به حساب آوریم و این تنها راه برای بازگرداندن آمریکا به جایگاه والای خود است.»

«دنیرو» از مراسم تونی سال ۲۰۱۸ تاکنون در مراسم‌های مختلف از «ترامپ» بدگویی کرده است. سخنان «دنیرو» در مراسم تونی با واکنش گرم‌تری نسبت به یکشنبه شب از سوی تماشاگران مواجه شده بود. در ادامه «آل پاچینو» برای دریافت جایزه بالا آمد و به جای سخنرانی اجرای کوتاهی از «شکسپیر» و «ای ای کامینگز» روی صحنه داشت.

کمدین آمریکایی «سباستین منیسکالکو» که اجرای استند آپ کوتاهی در مراسم داشت به خبرگزاری ورایتی بر روی فرش قرمز گفت که «آل پاچینو» و «دنیرو» ابرقهرمانان ایتالیایی هستند. «منیسکالکو» با «آل پاچینو» و «دنیرو» در فیلم «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» همکاری کرده است. قهرمان بوکس آمریکایی، «ایواندر هالیفیلد» نیز در فرش قرمز این مراسم پیش از دریافت جایزه‌اش از «آل پاچینو» قدردانی کرد.

از دیگر دریافت‌کنندگان جایزه در مراسم شخصیت ماندگار آمریکا می‌توان به پیشکسوت لیگ ملی فوتبال آمریکا، «دوون استیل»، فعالان انسانی، «جاناتان دی فیشر» و «کریستین آوانتی فیشر» اشاره کرد. «جکی کروز» و «رابین تیک»، بازیگران سریال «نارنجی مد جدید است» (Orange Is the New Black) نیز در مراسم اجرا کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰

دنیرو لطفا بشین سرجات و خفه شو

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۰۸

این پیر فراموش شده برای دیده شدن دست به چه کارهایی که نمیزند !

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۲۰

دنیرو چرت و چرت زیاد میگه.

نمایش اسپویل