news-background
news-background

«چه شده آقای استارک؟»؛ واکنش هواداران مارول به آن‌فالو شدن همه بازیگران «دنیای سینمایی مارول» توسط «رابرت داونی جونیور»

«رابرت داونی جونیور» با آن‌فالو کردن تمامی همبازیانش در «دنیای سینمایی مارول» از اینستاگرام، هواداران را شگفت‌زده کرد. داونی جونیور در ۱۰ فیلم ابرقهرمانی مارول نقش «تونی استارک» یا «مرد آهنی» را بازی کرده است.

هرچند شخصیت «مرد آهنی» در رویدادهای «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) که در سال ۲۰۱۹ به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد، از دنیا رفت، اما هواداران مارول امیدوار بودند که داونی جونیور را در پروژه‌های بعدی مارول ببینند.

با این حال، دوست‌داران فیلم‌های مارول با اقدام عجیب داونی جونیور مواجه شده‌اند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار بازیگر را نشانه عدم تمایلش به بازگشت می‌دانند. یکی از هواداران در توییتر می‌نویسد:‌ «رابرت داونی جونیور علاوه بر خاکستر کردن تانوس و ارتش او، همبازیان مارول خودش را هم در اینستاگرام خاکستر کرد.»

کاربر دیگری می‌نویسد: «آمادگی این را نداشتم که «ردج» همه بازیگران مارول را آن‌فالو کند، پایان یک دوران فرارسیده.» کاربری دیگر می‌پرسد: «نمی‌دانم چه شده آقای استارک... چرا بازیگران مارول را در اینستاگرام آن‌فالو کرده‌اید؟» داونی جونیور در حال حاضر ۴۳ حساب کاربری را در اینستاگرام دنبال می‌کند اما هیچ‌یک از این حساب‌ها متعلق به یک بازیگر نیستند.

«بیوه سیاه» (Black Widow) آخرین فیلم از «دنیای سینمایی مارول» است که ۹ ژوئیه همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸

یارو اختیار حساب اینستاگرام خودشم نداره ؟ دیگه مردمم شورشو در آوردن مخصوصا این آمریکایی ها که دیگه غیر قابل تحمل شدن این روزا

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۸

شاید اونم از اینهمه ایدئولوژی های فاسد هالیوودی خسته شده

نمایش اسپویل