news-background
news-background

رابرت داونی جونیور در پروژه جدید شبکه HBO

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) که بیشتر بخاطر نقش تونی استارک / مرد آهنی شناخته میشود، قرار است بهمراه نویسنده سریال True Detective یعنی نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) بر روی یک پروژه جدید برای شبکه HBO، کار کنند. با سینما همراه باشید.

به گزارش Variety، رابرت داونی بعنوان ستاره یک پروژه (که شنیده شده فیلم تلویزیونی نیست و سریال میباشد) به نویسندگی پیزولاتو، برای شبکه HBO حضور دارد. این دو نفر، داونی و پیزولاتو، تهیه کنندگی اجرایی این سریال را نیز برعهده دارند.

با توجه به گزارشات، گفته شده این سریال، ریبوت سریال Perry Mason میباشد، که قبلا نیز رابرت داونی و کمپانی برادران وارنر، در سال 2011 قصد ساخت آنرا داشته اند.

سریال "پری میسون" یک سریال درام در سالهای 1957 تا 1966 بود که داستان یک وکیل مدافع ماهر را روایت میکرد.

این پروژه، اولین حضور رابرت در یک سریال تلویزیونی نمیباشد، او قبل از شناخته شدنش در نقشهای مرد آهنی و شرلوک هولمز، در یک سریال با نام Ally McBeal، که در سالهای 1997 تا 2002 پخش میشد، ایفای نقش کرده بود.

حضور بعدی رابرت داونی جونیور در سینما، ایفای نقش مرد آهنی در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)" میباشد که در تاریخ 7 جولای 2017 (16 تیر 1396) اکران خواهد شد.

خبر دیگری نیز که درباره سریال True Detective شنیده شده، این است که شبکه HBO قصد ساخت فصل سوم آنرا دارد ولی تصمیم گرفته که نویسندگی را برعهده کس دیگری گذاشته و نیک پیزولاتو را بعنوان ناظر آن قرار دهد. مدیر برنامه های شبکه در اینباره گفته این فرانچایز، برای ما بسیار با ارزش میباشد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

برای دانلود سریال True Detective از لینک زیر استفاده نمایید.

TRUE DETECTIVE

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید