news-background
news-background

رئیس استودیوی سونی در مورد جدایی «مرد عنکبوتی»: «در حال حاضر درهای مذاکره بسته است»، «سونی فروشی نیست»

هواداران امیدوار بودند که فرصت بازگشت «مرد عنکبوتی» به «دنیای سینمایی مارول» دوباره فراهم شود، اما «تونی وینسیکوئرا» مدیر عامل استودیوی سونی پیکچرز به تازگی اعلام کرده است که «در حال حاضر درهای مذاکره بسته شده است.»

وینسیکوئرا در مصاحبه با ورایتی می‌گوید «زندگی دراز است.» و به این مسئله تأکید می‌کند که شاید در آینده‌ی دور شخصیت «پیتر پارکر» به فیلم‌های مارول و دیزنی بازگردد. او اصرار دارد که پس از شکست مذاکرات سونی و مارول که به جدایی «مرد عنکبوتی» از فیلم‌های مارول منجر شد، هیچ خصومتی میان آنان به وجود نیامده است. با این حال، او می‌گوید: «چند هفته‌ی جالب را پشت سر گذاشتیم.»

وینسیکوئرا می‌گوید «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول با اضافه شدن شخصیت‌های جدید به «دنیای سینمایی مارول» سر خود را بیش از حد شلوغ کرده و علت اصلی شکست در مذاکرات همین بوده است. مدیر سونی می‌گوید: «ما با همکاری فایگی فیلم‌های فوق‌العاده‌ای برای «مرد عنکبوتی» ساختیم. سعی کردیم برای ادامه‌ی همکاری چاره‌ای بیندیشیم... مسؤلین مارول بی‌نظیرند، برای آنان احترام زیادی قائلیم، اما از طرف دیگر در استودیوی خودمان نیز افراد فوق‌العاده‌ای مشغول کارند. کوین همه‌ی کارها را انجام نداده.»

با در اختیار داشتن یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان تاریخ کتاب‌های کامیک، وینسیکوئرا می‌گوید در نظر دارد یک دنیای سینمایی جداگانه برای «مرد عنکبوتی» و شخصیت‌های مرتبط با آن راه اندازی کند.

استودیو در حال توسعه‌ی قسمت دوم «ونوم» با همکاری «تام هاردی» است. مدیر سونی با قلدری ادعا می‌کند که برای شخصیت «مرد عنکبوتی»‌ خارج از «دنیای سینمایی مارول» مشکلی پیش نخواهد آمد و به موفقیت انیمییشن «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» و سریال «پسران» (The Boys) محصول مشترک سونی و آمازون به عنوان گواهی بر قابلیت‌های استودیو در زمینه‌ی تولید محتوای ابرقهرمانی اشاره می‌کند. «جان فاورو» کارگردان «مرد آهنی» پیش‌تر اظهار امیدواری کرده بود که «مرد عنکبوتی» به فیلم‌های مارول بازگردد.

جدا از مسئله‌ی «مرد عنکبوتی»، وینسیکوئرا با قاطعیت می‌گوید که استودیوی سونی «فروشی نیست.» او همچنین در مورد دور ماندن استودیو از رقابت سرویس‌های استریمینگ مدعی است که با این کار شفافیت بیشتری میان سونی و فیلمسازان به وجود می‌آید. سریال «ساینفلد» (Seinfeld) یکی از عناوین محبوب تحت مالکیت سونی است. وینسیکوئرا در مورد اینکه این سیت-کام چه سرنوشی پیدا خواهد کرد توضیحی ارائه نمی‌کند، اما می‌گوید «پیش از آنکه در نیویورک برف ببارد» قراردادی برای این سریال بسته می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵

خب همه میدونن آخر اسپایدرمن چی میشه مثل amazing spiderman 2 یا spiderman 3 مارول ایده های خیلی خوبی داشت

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴

دقیقا باهات موافقم سونی خرابش میکنه مارول داشت عالی پیش میرفت البته اگر باهم‌همکاری میکردند فوق‌العاده میشد حیف

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۲۱

هر چقدر بیشتر جلوی دیزنی وایستن بیشتر به حیات سینما کمک کردن

نمایش اسپویل