news-background
news-background

«لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو» به هواداران فرصت بازی در فیلم Flower Moon را دادند

بعضی از هواداران خوش‌شانس می‌توانند در کنار «مارتین اسکورسیزی»، «رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی‌کاپریو» وقت بگذرانند. دو بازیگر برنده‌ی اسکار اعلام کردند که به کسانی که کمپین «همه در چالش» (All In Challenge) مبالغی را اهدا کنند، در فیلم بعدی‌شان «قاتلین ماه گل» (دانلود فیلم Killers of the Flower Moon با لینک مستقیم) به کارگردانی اسکورسیزی فرصت بازی در یک نقش عبوری را خواهند داد. دی‌کاپریو و دنیرو برای سه مؤسسه‌ی خیریه در حال جمع‌آوری کمک‌های مالی‌اند.

دی‌کاپریو در صحفه‌ی اینستاگرامش می‌گوید: «اگر می‌خواهید بدانید که همکاری با مارتین اسکورسیزی بزرگ، رابرت دنیرو و من چگونه است، این فرصت فراهم شده. من و رابرت در فیلم جدیدی به نام «قاتلین ماه گل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کنیم. می‌خواهیم به شما نقش یک بازیگر عبوری را پیشنهاد کنیم، فرصتی برای گذراندن یک روز در محل فیلمبرداری در کنار ما سه نفر، و حضور در مراسم فرش قرمز افتتاحیه. برای این منظور لطفاً به وبسایت allinchallenge.com بروید و در حد توان خود کمک مالی کنید.»

«قاتلین ماه گل» براساس کتابی به همین نام نوشته‌ی «دیوید گرن» ساخته می‌شود. داستان فیلم در مورد قتل‌های قبیله‌ی سرخ‌پوست اوسج در دهه‌ی ۱۹۲۰ است. این پروژه اولین روزهای شکل‌گیری FBI و آغاز تحقیقات‌ آن‌ها در مورد این قتل‌ها را بررسی می‌کند. دی‌کاپریو و دنیرو پیش‌تر در کنار هم بازی کرده‌ بودند اما این اولین بار است که آن‌ها در فیلمی به کارگردانی اسکورسیزی مقابل هم به ایفای نقش می‌پردازند. اسکورسیزی این فیلم را اولین اثر خود در ژانر وسترن نامیده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید. این پروژه قرار بود توسط استودیوی پارامونت اکران شود اما اخیراً گزارش شد که به علت بالا رفتن بودجه‌ به پلتفرم‌های دیجیتال نت‌فلیکس یا اپل فروخته می‌شود. فیلم «ایرلندی» (The Irishman) این کارگردان نیز ابتدا قرار بود توسط پارامونت روی پرده برود اما با افزایش بودجه سر از نت‌فلیکس درآورد. این فیلم در نهایت ۱۰ نامزدی اسکار را تصاحب کرد.

فیلمبرداری «قاتلین ماه گل» باید بهار و تابستان امسال کلید می‌خورد اما شیوع ویروس کرونا  تولید پروژه را به مدت نامعلومی به تعویق انداخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۴۸

با هم بازی کرده بودن؟ تو کدوم فیلم؟

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۴۴

This Boy's Life Marvin's Room A Hundred and One Nights The Audition

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۴۵

سومین همکاریشون بعد از زندگی این پسر و اتاق ماروین البته تو دومی فقط یه صحنه جلوی هم بازی کردن

نمایش اسپویل