news-background
news-background

دی‌سی فیلم Plastic-Man را با شخصیت اول زن می‌سازد

فهرست فیلم‌هایی که دی‌سی کامیکس معرفی کرده اما هرگز به تولید نرسانده بسیار طولانی است. «نایت‌وینگ» (Nightwing)، «جوکر و هارلی» (Joker and Harley)، «سایبرگ» (Cyborg)، و «دث‌استروک» (Deathstorke) با «گرث اوانز» از جمله‌ی این پروژه‌ها بوده‌اند. یکی از آن موارد قدیمی که فیلم «مرد پلاستیکی» (Plastic Man) بود دوباره تجدید حیات پیدا کرده اما با تغییراتی اساسی پیشرفت خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «کت واسکو» برای نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم استخدام شده است. در این گزارش آمده است که فیلم مسیری متفاوت نسبت به سال‌های اخیر در پیش گرفته و قرار است عنوان با شخصیت اول زن باشد. در حال حاضر معلوم نیست که عنوان فیلم به «زن پلاستیکی» تغییر می‌کند یا نه.

تولید فیلم «مرد پلاستیکی» دو سال قبل توسط برادران وارنر و دی‌سی تأیید شد. در آن زمان «ددپول» (Deadpool) فاکس قرن بیستم پرفروش شده بود و وارنرها تصور کردند که می‌توانند همین موفقیت‌ها را با «مرد پلاستیکی» بذله‌گو تکرار کنند. «آماندا ایدوکو» در آن مقطع برای نویسندگی فیلمنامه به پروژه‌ای که یک اکشن ماجراجویانه توصیف می‌شد اضافه شد.

«مرد پلاستیکی» بیشتر با خصوصیات جسمانی و بدن انعطاف‌پذیرش شناخته می‌شود. این شخصیت در دهه‌ی ۱۹۴۰ در «کوالیتی کامیکس» خلق شد و در دهه‌ی ۱۹۵۰ وقتی دی‌سی کمپانی کوالیتی را خریداری کرد.

واسکو قرار است از «ملکه آسمان» (Queen of the Air) با بازی «مارگو رابی» اقتباس کند. او بر روی پروژه‌ی بدون عنوان دیگری برای دیزنی+ با بازی «الیویا کوک» و «لاکیث استفیلد» نیز کار می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۴

وقتی با این شعار که «زن ابزار نیست»، از زن به عنوان ابزار استفاده می‌کنی!

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۳

جوک قرن :)))

نمایش اسپویل