news-background
news-background

«دیو باتیستا» به فصل دوم See پیوست

«دیو باتیستا» به فصل دوم سریال «دیدن» (See) اپل ملحق شد. نقش او در فصل جدید این مجموعه‌ی علمی-تخیلی مشخص نیست، اما این اولین حضور باتیستا در یک سریال تلویزیونی بزرگ است.

داستان «دیدن» در آینده‌ای دور روایت می‌شود، وقتی که یک ویروس‌ مرگ‌بار نسل بشر را آلوده کرده و بازماندگان قدرت بینایی خودشان را از دست داده‌اند. «جیسون موموآ» ستاره‌ی «بازی تاج‌وتخت» و «آکوامن» در نقش «بابا واس» بازی می‌کند، پدر نوزادهای دوقلویی که توان دیدن دارند. او باید از قبیله‌اش در مقابل ملکه‌ای که می‌خواهد دوقلوها را از بین ببرد محافظت کند.

در فصل اول سریال، «آلفری وودارد» در نقش «پاریس»، رهبر «بابا واس» ظاهر شد. «سیلویا هوکس»، «نستا کوپر»، «آرچی مدکو»، «یادیرا گوئورا-پریپ»، «هرا هیلمار» و «کریستین کامارگو» دیگر بازیگران اپیزودهای ابتدایی «دیدن» بودند.

نویسندگی «دیدن» به «استیون نایت» سپرده شد و کارگردانی آن به «فرانسیس لارنس». طبق اعلام اپل، بعضی از بازیگران سریال نابینا یا کم‌بینا بوده‌اند. «جاناتان تروپر» به عنوان شورانر فصل جدید انتخاب شده که در کنار نایت، لارنس و «پیتر چرنین» از تهیه‌کنندگان اجرایی هم خواهد بود.

باتیستا که به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در مسابقات WWE آغاز کرد، بیشتر به خاطر بازی در نقش «درکس» در فیلم‌های «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) شناخته می‌شود. او اخیراً در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) پرفروش‌ترین فیلم تاریخ هم ظاهر شد و در سال ۲۰۲۱ در قسمت سوم «محافظین» برای «جیمز گان» جلوی دوربین می‌رود. او سابقه‌ی بازی در فصل اول سریال «آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم» شبکه‌ی FX را هم دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۲۹

باتیستا بازیگرخیلی خوبی نیست ... امیدوارم سریالو خراب نکنه

نمایش اسپویل