news-background
news-background

«دیو باتیستا» با استودیوی برادران وارنر ملاقات کرده تا بگوید نقش «بین» را می‌خواهد

باتیستا از استودیوها درخواست کرده که نقش شخصیت شرور «بین» را به او بدهند.

 

«دیو باتیستا» در طول چند سال گذشته گفته بود که تمایل دارد در نقش شخصیت شرور «بین» در دنیای «بتمن» بازی کند، اما این ستاره‌ی سابق کشتی کج با حضور در رویداد «جاستیس‌کان» برای بازاریابی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» فاش کرده است که جلسه‌ای با سران برادران وارنر و دی‌سی فیلمز ترتیب داده تا کم و بیش درخواست کند که اگر استودیوها قصد احیای نقش «بین» را دارند او تمایل دارد آن را بازی کند.

باتیستا می‌گوید: «به حدی تمایل دارم نقش بین را بازی کنم که به استودیوی برادران وارنر رفتم و قرار ملاقاتی با آن‌ها گذاشتم، با دی‌سی هم ملاقات کردم، وقتی که از در وارد شدم گفتم: «می‌خواهم نقش بین را بازی کنم.» شوخی نمی‌کنم. کمی تعجب کردند و گفتند: «ما حتی قرار نیست بازیگری برای این نقش انتخاب کنیم.» گفتم: «برای من مهم نیست، می‌خواهم این نقش را بازی کنم.»»

باتیستا برای بازی در این نقش ممکن است لازم باشد که زمان درازی منتظر بماند. این شخصیت با بازی «تام هاردی» در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) «کریستفر نولان» دیده شد. نولان سال گذشته گفته بود که منتقدین قدر بازی هاردی را ندانسته‌اند. میان بازی «رابرت سوانسون» در نقش «بین» در فیلم «بتمن و رابین» (Batman & Robin) و بازی هاردی در این نقش در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» فاصله‌ای ۱۵ ساله به وجود آمد.

با توجه به اینکه برادران وارنر و دی‌سی به‌زودی دنیاهای موازی را معرفی خواهند کرد، بازی باتیستا در نقش «بین» کاملاً‌ محتمل است. فیلم «فلش» (The Flash) به کارگردانی «اندی موشتی» که فیلمبرداری‌اش به‌تازگی آغاز شده، دارای دو «بتمن»، یکی با بازی «مایکل کیتون» و دیگری با بازی «بن افلک» است. علاوه بر این وارنر در حال تولید فیلم جداگانه‌ای برای «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» و کارگردانی «مت ریوز» است. در فیلم ریوز شخصیت‌هایی چون «پنگوئن» با بازی «کالین فارل»، «زن گربه‌ای» با بازی «زویی کراویتس» و «ریدلر» با بازی «پل دینو» حضور دارند و اگر دنباله‌ای در کار باشد شخصیت «بین» جدیدی امکان ظهور خواهد داشت.

باتیستا پیش‌تر در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» ادعا کرده بود که بازی در «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» را رد کرده تا در «ارتش مردگان» بازی کند. «گفتم علاقه‌ای [به بازی در «ارتش مردگان»] ندارم. به خود مغرور بودم و به دنبال نقش‌های [دراماتیک] جذاب. اما بعد فیلمنامه را خواندم و دیدم که نقشی بسیار عمیق‌تر است و لایه‌هایی بسیار بیشتر از تصورم دارد. و راستش را بخواهید تمایل داشتم با زک کار کنم.»

باتیستا ۵۱ ساله ۲۲ می در فیلم زامبی «ارتش مردگان» نت‌فلیکس و سپس ۲ اکتبر در «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» دیده خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۲۱

تام هاردی با توجه به پوشیده بودن صورتش در شوالیه تاریکی برمی‌خیزد نولان نقشش رو عالی ایفا کرد. بیشتر با حالت چشم هاش. خیلی باید تلاش کنی دیو.... :))

نمایش اسپویل