news-background
news-background

«دیوید هاربر»: ریبوت Hellboy قربانی علاقه هواداران به فیلم دل تورو شد؛ فیلم Black Widow باید به صورت دیجیتال منتشر شود

فیلم «هل‌بوی» هاربر سال گذشته با فروش ۴۴ میلیون دلاری در سراسر دنیا به شکست انجامیده است.

«دیوید هاربر» به لطف درخشش در سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) در عرصه‌ی تلویزیون به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد، اما کارنامه‌ی سینمایی او چندان درخشان نبوده است. هاربر در سال ۲۰۱۹ ریبوت «هل‌بوی» (دانلود فیلم Hellboy با لینک مستقیم) به کارگردانی «نیل مارشال» را روی پرده داشت و بدترین نقدهای منتشر شده در سال گذشته را دریافت کرد. این فیلم با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری ساخته شد اما در بازارهای جهانی تنها ۴۴ میلیون دلار و در بازارهای داخلی ۲۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم از هر نظر به شکست انجامید اما هاربر می‌گوید پروژه هیچ‌گاه فرصتی برای موفقیت پیدا نکرد زیرا از همان ابتدا عداوتی ریبوت داستان «هل‌بوی» را احاطه کرده بود. او می‌گوید هواداران شخصیت که بسیاری از آن‌ها فیلم «گی‌یرمو دل تورو» در سال ۲۰۰۴ را ستایش می‌کردند، حتی پیش از آغاز فیلمبرداری با فیلم مخالف بودند.

هاربر در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته است: «من فکر می‌کنم پروژه پیش از شروع فیلمبرداری شکست خورد زیرا مردم دوست نداشتند ما این فیلم را بسازیم. «گی‌یرمو دل تورو» و «ران پرلمن» اثری به‌یادماندنی خلق کردند که ما فکر کردیم می‌تواند بازسازی شود اما بعد [هواداران] با رساترین صدای ممکن در فضای مجازی گفتند: «ما نمی‌‌خواهیم شما به این فیلم دست بزنید.» سپس فیلمی ساختیم که به نظرم سرگرم‌کننده است و البته مشکلات خودش را هم داشت، فیلم جذابی بود اما مردم به‌شدت مخالف آن بودند و حق دارند که باشند اما من درس‌های زیادی فراگرفتم.»

هاربر پیش‌تر گفته بود که با ریبوت‌ «هل‌بوی» غیرمنصفانه برخورد شد زیرا این روزها سینماروها تمامی عناوین را با فیلم‌های مارول مقایسه می‌کنند. هواداران دل تورو از مدت‌ها قبل منتظر تولید قسمت سوم «هل‌بوی» بوده‌اند بنابراین آغاز یک پروژه بدون پرلمن در نقش اصلی و دل تورو در مقام کارگردان خشم هواداران را برانگیخت. دنباله‌ی «هل‌بوی: ارتش طلایی» (The Golden Army) دل تورو در سال ۲۰۰۸ نیز موفقیت تجاری را تجربه نکرد و کم و بیش امکان تولید قسمت بعدی را از بین برد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هاربر امسال می‌تواند با «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) و نقش‌آفرینی در کنار «اسکارلت جوهانسون»، «فلورنس پیو»، و «ریچل وایس»، دوران سخت را پشت سر بگذارد. این فیلم قرار بود ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) روی پرده برود اما به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. هاربر به تازگی پیشنهاد کرده است که این فیلم باید مستقیماً به شبکه‌های استریمینگ عرضه شود.

«ایندیپندنت» گزارش می‌دهد که هاربر به تازگی با ارسال یک ویدیوی زنده در اینستاگرام گفته است: «جالب نخواهد بود اگر همه‌ی ما بتوانیم فیلم را به شکل دیجیتال نگاه کنیم؟ اما این فراتر از اختیارات من است.» هاربر که به تازگی با «لیلی آلن» خواننده وارد رابطه شده در فیلم «بیوه‌ی سیاه» نقش «رد گاردین» را بازی می‌کند. او در ویدیوی زنده می‌گوید تأخیر در اکران فیلم او را «بهت‌زده» کرده. تاریخ اکران جدید «بیوه‌ی سیاه» هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۸:۳۶

صدام به این نامسلمون نمیرسه ولی یکی باید بهش بگه مردمی که عاشق یک فیلمن متنفر نیستن از این که اون فیلم و با کیفیت و داستان و پردازش بهتر ببینن. وقتی شما داشتید با اون نویسندگی ده دقیقه ای و اون افکتای دهه ۱۹۹۰ی فیلمو با سرویس بهداشتی منزلتون اشتباه میگرفتین، باید فکر بعدشم میکردین که فحش بخورین از مردم. هلبوی یک فیلم بی نظیر ساخته شده با بودجه کمه که داستان بسیار قوی، جلوه های ویژه فراتر از زمان خود، کمدی تلخ و جدی، تاریکی جهان فیلم و در کنار همه اینها نشان دادن انسانیت زیبا در وجود یک شیطان زاده رو داره. ریبوت هلبوی یک اکشن وحشیانه حال به هم زن بدون داستان و بدون روایت عاشقانه بود. و کارکتر اصلی فیلم و همچنین پدرش به شدت بی روح و غیر ارتباط پذیر بودن. این فیلم از لحظه اول ساختنش شکست خورده بود درسته. ولی نه به خاطر اینکه مردم نمیخواستنش، بلکه چون تو ساختیش بی خاصیت.

نمایش اسپویل