news-background
news-background

«دیوید هاربر»: بازگشت «هاپر» به Stranger Things پیشینه او را فاش می‌کند

«هاپر» زنده است و به نظر می‌رسد که هواداران «چیزهای عجیب» قرار است راز بزرگی را در مورد او کشف کنند.

نت‌فلیکس تأیید کرده است که شخصیت «هاپر» با بازی «دیوید هاربر» در سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) در فصل چهارم بازخواهد گشت، اما این تنها مسئله‌ی شگفت‌آور در مورد این شخصیت نیست. در قسمت پایانی فصل سوم به نظر می‌رسید که شخصیت هاپر کشته شده، اما اولین تیزر فصل چهارم «چیزهای عجیب» فاش کرد که او به نحوی زنده مانده و حالا در زندانی در روسیه به سر می‌برد. هاربر به تازگی وعده داده است که وقتی سریال احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ بازگردد، هواداران راز بزرگی در مورد هاپر پی خواهند برد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اخیراً ویدیویی از حضور هاربر در کامیک-کان لیورپول در ماه مارس منتشر شده که در آن او هواداران را به یکی از اپیزودهای فصل دوم ارجاع می‌دهد جایی که «الون» در اتاق زیر شیروانی هاپر جعبه‌هایی با برچسب «پدر»، «ویتنام» و «نیویورک» پیدا می‌کند. هاربر می‌گوید: «این سه چیز در این فصل از سریال گنجانده شده که اگر ما بار دیگر آن‌ها را نبینیم یعنی نویسندگان کارشان را خوب بلد نیستند. اما «برادران دافر» نویسندگان فوق‌العاده‌ای‌اند. بنابراین مشخصاً می‌دانم که در فصل چهارم اسرار بزرگ و مهمی در مورد پیشینه‌ی هاپر فاش می‌کنیم.»

هاربر اضافه می‌کند: «بسیار در مورد این جنبه از شخصیت او هیجان‌زده‌ام. یکی از چیزهایی است که از اولین فریم و اولین نمای سریال می‌دانستم اما تاکنون آن را فاش نکرده‌ایم. اما سرانجام قرار است آن را به شکلی باشکوه فاش کنیم. این رازی که شما نمی‌دانید برای من جذاب‌ترین مسئله در مورد اوست، اما ارتباطی به قضایای نیویورک، ویتنام و پدر دارد. و البته به کارهایی که او با «الون» و «جویس» می‌کند نیز مرتبط است.»

فیلمبرداری فصل چهارم «چیزهای عجیب» در حال حاضر متوقف شده است. بازی هاربر در نقش هاپر تاکنون دو نامزدی امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برایش به ارمغان آورده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید