news-background
news-background

دیوید لیچ از اسپین‌آف فیلم «Fast & Furious» می‌گوید

بر اساس خبر منتشر شده از سایت خبری هالیوود ریپورتر، دیوید لیچ، کارگردان فیلم «Deadpool 2»، با کمپانی سازنده فیلم «Fast & Furious» برای کارگردانی اسپین‌آف این مجموعه وارد مذاکرات اولیه شده است. در این فیلم شاهد حضور دواین جانسون در نقش مامور لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو خواهیم بود. اسپین‌آف فیلم «Fast & Furious» قرار است داستان شخصیت هابز، مامور نیروی امنیتی دیپلماتیک و دستیارش شاو که یک قاتل است، باشد. کریس مورگان نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. او از فیلم «The Fast and the Furious: Tokyo Drift» و از سال 2006 تا به امروز نویسندگی مجموعه «The Fast and the Furious» را بر عهده دارد.

این اسپین‌آف در تاریخ 26 جولای 2019 توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز منتشر خواهد شد. دیوید لیچ ابتدا به عنوان بدل کار در سینما کار خود را آغاز کرد و سپس وارد دنیای کارگردانی شد. دیوید لیچ در فیلم «John Wick» با چاد استاهلسکی همکاری کرده است، که برای هر دوی آن ها اولین تجربه کارگردانی محسوب می شود. او کارگردانی فیلم «Atomic Blonde» را نیز بر عهده داشت. دیوید لیچ در فیلم های «Ninja Assassin»، «Hitman: Agent 47»، «Captain America: Civil War» به عنوان دستیار کارگردان همکاری کرده است. « Deadpool 2» اثر همین کارگردان نیز در تاریخ 18 می 2018 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ساخت اسپین‌آف فیلم « Fast & Furious » به کارگردانی دیوید لیچ چیست؟ آیا شما برای دیدن این فیلم هیجان‎زده هستید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۲۰:۲۰

فیلمای دیوید لینچ کلا خوش ساختن این فیلمش هم خوب میشه

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۱۰

این دیوید لیچه اون یکی دیوید لینچه

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۹:۵۳

دنیایی . فیلم. سری و خشن. میتونه خیلی بزرگ باشه . تا الان هم. خوب مورد استقبال قرار گرفته. و واسه کمپانی سود زیادی داشته. من که موافق ام

نمایش اسپویل