news-background
news-background

«دیوید لینچ»: اگر پاندمی نبود در حال ساختن یک فیلم بودم

لینچ می‌گوید علی‌رغم اینکه امکان تولید فیلم برای او وجود ندارد از انزوایی که قرنطینه به همراه آورده لذت می‌برد.

«دیوید لینچ» در ماه ژوئیه کم و بیش تأیید کرد که در حال توسعه‌ی یک فیلم یا سریال است. او در مصاحبه با «دیلی بیست» گفت: «ممکن است چیزهایی در راه باشند که سبب شوند کمتر در کانال [یوتیوب] فعال باشم.» این کارگردان در حین پاندمی در یوتیوب ویدیوهایی به صورت روزانه ارسال می‌کند و وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس را به اطلاع هوادارانش می‌رساند. لینچ به تازگی گفته است که اگر پاندمی نبود در حال ساختن یک فیلم می‌بود. با این حال، لینج می‌گوید از انزوای حاصل شده از قرنطینه لذت می‌برد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لینچ در مصاحبه‌ای ویدیویی با «مجله ادبی پی‌سی‌اس» می‌گوید: «نمی‌توانم [فیلم یا سریال] بسازم اما می‌توانم نقاشی کنم، بر روی مجسمه‌ای کار کنم و در کانال یوتیوبم فعال باشم. فوق‌العاده است. به نحوی از انزوا را واقعاً دوست دارم.» لینچ در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت وجود نداشتن پاندمی فیلم جدیدی می‌ساخت یا نه می‌گوید: «دقیقاً نمی‌دانم، اما احتمالاً در حال ساختن یک فیلم یا ادامه دادن یک داستان بودم.»

شایعه‌ی پروژه‌ی جدید لینچ مدتی است که شنیده می‌شود. آخرین فیلم بلند لینچ «امپراطوری درون» (Inland Empire) است که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد. این فیلمساز پس از آن فیلم به دنیای «توئین پیکس» (دانلود سریال Twin Peaks با لینک مستقیم) بازگشت و «بازگشت» (The Return) را برای شوتایم ساخت. بنابراین آخرین پروژه‌ی او «بازگشت» است که سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شده است.

لینچ منظور خود از «ادامه دادن یک داستان» را روشن نمی‌کند اما این عبارت او ممکن است به فصل چهارم «توئین پیکس» مرتبط باشد. اکتبر سال ۲۰۱۹ شایعه‌ی تولید فصل چهارم این سریال به گوش رسید اما از آن زمان تاکنون اطلاعات تازه‌ای در موردش درز نکرده. «کایل مک‌لکلن» امسال به «ایندی‌وایر» گفته است که حاضر است دوباره در نقش «کوپر» ظاهر شود اما اضافه کرده بود: «در ذهن دیوید لینچ است، جایی که مخفی خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۰

بیشتر از هر کارگردانی مشتاق فیلم های لینچ هستم کاش که فصل چهارم توئین پیکس رو بسازه

نمایش اسپویل