news-background
news-background

تیر خلاص دیوید فینچر: «سریال Mindhunter احتمالاً تمام شده»

در یک دنیای موازی سریال «شکارچی ذهن» (دانلود سریال Mindhunter با لینک مستقیم) «دیوید فینچر» ادامه پیدا کرده و تحقیقات اف‌بی‌آی در خصوص «قاتل بی‌تی‌کی» را به سرانجام رسانده. اما در دنیای واقعی «شکارچی ذهن» تنها دو فصل ادامه پیدا کرد و قرارداد بازیگران فسخ شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فینچر به تازگی در مصاحبه با «والچر» تأیید می‌کند که احتمالاً فصل سوم «شکارچی ذهن» ساخته نخواهد شد: «ببینید، سریال نسبت به میزان بیننده‌ای که داشت گران‌قیمت بود. ما فکر می‌کردیم که ابتدا فیلم «منک» (Mank) را به اتمام برسانیم و بعد ببینیم چه پیش می‌آید، اما راستش فکر نمی‌کنم که بتوانیم با هزینه‌ای کمتر از فصل دوم آن را بسازیم. از طرفی باید در مورد نسبت میزان بیننده و هزینه‌ی تولید واقع‌بین باشید.»

نت‌فلیکس آمار بینندگان سریال‌هایش را به شکل مرسوم اعلام نمی‌کند، اما «شکارچی ذهن» به‌رغم اینکه یکی از بهترین سریال‌های شبکه بود، همچون دیگر عناوین شبکه مانند «چیزهای عجیب» (Stranger Things) موفق به جذب مخاطب نشد. سریال مخاطبین وفاداری را به سمت خود کشاند اما از لحاظ فرهنگی تأثیری مثل سریال «تاج» (The Crown) که نت‌فلیکس را به چندین جایزه‌ی امی رساند نداشت. تحسین منتقدین در نهایت باید به استقبال بیشتر مخاطبین انجامد اما این اتفاق در مورد «شکارچی ذهن» هیچ‌گاه روی نداد.

 

اولین پوستر Mank به همراه تریلر رسمی و تصاویر پشت صحنه فیلم

 

او در ادامه توضیح می‌دهد: «ما فصل اول «شکارچی ذهن» را بدون شورانر ساختیم و من هفته به هفته و به سختی پروژه را پیش می‌بردم. سپس فیلمنامه‌های فصل دوم را دریافت کردیم و دیدم که از هیچ‌یک از آن‌ها خوشم نمی‌آید. بنابراین دوباره شروع کردیم. «کورتنی مایلز» را آوردم که با او به عنوان دستیار کارگردان کار کرده بودم و تمایل داشت بنویسد، و در نهایت یکی از شورانرهای «شکارچی ذهن» شد. اما ۹۰ ساعت در هفته کار می‌طلبد. همه چیز زندگی شما را تحلیل می‌برد. وقتی که کار من تمام شد، به‌شدت خسته بودم، و گفتم: «فکر نمی‌کنم توانی برای فصل سوم در من باقی مانده باشد.»»

اظهارات فینچر برای هواداران سریال که مدت‌ها منتظر اپیزودهای جدید بودند کمتر از شکنجه و در آخر قتل نیست، اما آن‌ها می‌توانند امیدوار باشند که کارگردان به ساخت فیلم‌هایی هیجان‌انگیزی چون «منک» ادامه دهد.

فیلم «منک» فینچر ۱۳ نوامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس ۴ دسامبر (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹) به نت‌فلیکس می‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹

?????????????????????????????????????????????????

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۹

واقعاََ برای نت‌فلیکس متاسفم!

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۹

:(

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۱۷

حیف شد. سریالی که شروع گیر انداختن قاتلهای زنجیره‌ای در سال‌های دور برای دفعات نخست رو نمایش میداد و از نگاه روانشناسانه بهشون می‌پرداخت.

نمایش اسپویل
۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۳۷

حیف یک همچین سریالی

نمایش اسپویل
بیشتر