news-background
news-background

«دیوید فینچر» دانشجویان قرنطینه شده را با برگزاری جلسات آموزشی ویدیویی غافلگیر کرد

«دانشکده ملی فیلم و تلویزیون» بریتانیا دانشجویانش را در حالی که کشور در قرنطینه به سر می‌برد غافلگیر کرد.

دانشجویان «دانشکده‌ی ملی فیلم و تلویزیون» بریتانیا وقتی «دیوید فینچر» را دیدند که به صورت ویدیویی جلسات آموزشی برگزار می‌کند غافلگیر شدند. کارگردان «باشگاه مشت‌زنی» (دانلود فیلم Fight Club با لینک مستقیم) و «زودیاک» (دانلود فیلم Zodiac با لینک مستقیم) به ندرت در محافل عمومی و کنفرانس‌های مطبوعاتی ظاهر می‌شود به همین علت برگزاری مسترکلاس ویدیویی او فرصتی نادر برای ملاقات با او بود. بریتانیا این هفته قرنطینه شده تا از شیوع بیشتر کروناویروس جلوگیری شود. جلسه‌ی آموزشی فینچر به صورت آنلاین برای ۴۵۰ دانشجو برگزار شد.

«جان واردل» دیر دانشکده می‌گوید:‌ «هفته‌ی سختی را پشت سر گذاشتیم بنابراین می‌خواستیم برای بالا بردن روحیه‌ی دانشجویان کاری انجام دهیم. به همین منظور امروز بعد از ظهر ۴۵۰ دانشجو به شکل آنلاین در جلسه‌ی آموزشی «دیوید فینچر» حاضر شدند. دیوید یک اسطوره است.»

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فینچر در حال توسعه‌ی فیلم «مانک» (Mank) است، یک درام بیوگرافیکال با بازی «گری اولدمن» در نقش «هرمان جی. مانکیوویچ» نویسنده‌ی فیلم «شهروند کین» (Citizen Kane) به کارگردانی «اورسن ولز». «مانک» اولین فیلم بلند فینچر در مقام کارگردان پس از «دختر گمشده» (Gone Girl) است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. این فیلمساز از آن پس پروژه‌ی تلویزیونی «شکارچی‌ ذهن» (دانلود سریال Mindhunter با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس توسعه داد و چند قسمت را کارگردانی کرد. نت‌فلیکس فیلم جدید فینچر را همچنان قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه کند. فینچر سریال انیمیشن «عشق، مرگ و ربات» (Love, Death & Robots) را هم برای نت‌فلیکس تولید کرد.

نت‌فلیکس فیلمبرداری تمامی پروژه‌هایش را به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو کرده اما فینچر تصویربرداری فیلم جدیدش را به پایان رسانده بود. «ویلیام دویل» مسؤل انتخاب لوکیشن همیشگی فینچر اواخر سال ۲۰۱۹ گفته بود که فیلمبرداری پروژه در نیمه‌های راه است. پدر فقید فینچر فیلمنامه‌ی «مانک» را به نگارش درآورده و کوشش‌های مانکیوویچ برای غلبه بر اعتیاد و به اتمام رساندن فیلمنامه‌ی «شهروند کین»‌ را بازگو می‌کند. دویل به هواداران فینچر وعده داده است که فیلم تنها یک اثر بیوگرافیکال معمولی در مورد یک نویسنده‌ی افسانه‌ای نیست. تاریخ انتشار فیلم در حال حاضر نامشخص است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید