news-background
news-background

«دیوید شویمر» شایعه «وقت گذراندن» با «جنیفر انیستون» را تکذیب کرد

«دیوید شویمر» شایعه برقراری رابطه نزدیک‌تر با «جنیفر انیستون» همبازی‌اش در سریال «دوستان» (Friends) را تکذیب کرد.

اخیراً گزارش شده بود که این دو بازیگر در منزل انیستون در لس‌آنجلس وقت می‌گذرانند. این گزارش‌ها در حالی منتشر شده که ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» (Friends: The Reunion) در ماه ژوئن شایعه رابطه رمانتیک آن‌ها را تقویت کرده بود.

مجله «کلوسر» به نقل از یکی از منابع نزدیک به این دو بازیگر می‌نویسد: «پس از ویژه برنامه، روشن شد که مرور خاطرات گذشته احساسات هر دوی آن‌ها را به قلیان انداخته و علاقه‌ دو طرفه‌ای که همیشه باید آن را دفن می‌کرده‌اند همچنان زنده است.»

این گزارش هواداران سریال «دوستان» را در شبکه‌های اجتماعی به وجد آورد اما نمایندگان شویمر می‌گویند این شایعه‌ها حقیقت ندارند. در ویژه برنامه‌ای که از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد، شویمر گفته بود که در فصل‌های ابتدایی سریال در دهه ۱۹۹۰ «علاقه زیادی» به انیستون داشته است.

بازیگر نقش «راس» توضیح داد که هیچ‌گاه فرصت با هم بودن نداشته‌اند چون همیشه یکی از آن‌‌ها در رابطه دیگری بوده است. انیستون اضافه کرد: «ما همه عشق و علاقه خود نسبت به یکدیگر را از طریق شخصیت‌های راس و ریچل ابراز کردیم.»

در بخش دیگری از گزارش «کلوسر» آمده است: «آن‌ها در خانه جنیفر با هم وقت می‌گذرانند، جایی که او شب‌ها شام می‌پزد و از با هم بودن لذت می‌برند، می‌گویند و می‌خندند.»

انیستون اخیراً در مصاحبه با مجله «این‌استایل» گفته بود که شویمر پس از پایان فیلمبرداری ویژه برنامه به همراه دخترش به او سر زده و اضافه می‌کند که همبازی سابقش «واقعاً به اینکه ما هرچه بیشتر یکدیگر را ملاقات کنیم متعهد است.» در همین مصاحبه انیستون فاش کرد که با آن دسته از دوستانش که اعتقادی به واکسن ندارند قطع رابطه کرده است.

فصل دوم «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) انیستون ۱۷ سپتامبر از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید