news-background
news-background

«دیه‌گو لونا»: دیدن سریال Chernobyl در قرنطینه یک اشتباه بزرگ بود

لونا به تازگی از منزلش در نیو مکزیکو یک مصاحبه‌ی زنده در اینستاگرام انجام داده است.

مینی‌سریال پربیننده‌ی «چرنوبیل» (دانلود سریال Chernobyl با لینک مستقیم) شبکه‌ی  HBO که داستانی در مورد فاجعه‌ی هسته‌ای سال ۱۹۸۶ اکراین روایت می‌کند، انتخاب ایده‌آلی برای دوران قرنطینه نیست. «دیه‌گو لونا» ستاره‌ی سریال «نارکوس: مکزیک» (دانلود سریال  Narcos: Mexico با لینک مستقیم) در حین مصاحبه‌ی زنده‌ی ویدیویی از طریق اینستاگرام می‌گوید این مسئله را به شکل ناخوشایندی کشف کرده. او در این گفتگو با «ایندی‌وایر» به سریال محبوب «نارکوس» چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» و «مادر خودت هم» (Y Tu Mamá También) به کارگردانی «آلفونسو کوارون» می‌پردازد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لونا که به زودی باید در سریال بدون عنوان جدیدی برای «جنگ ستارگان» برای شخصیت «کسیان اندور» بازی کند می‌گوید: «به خاطر می‌آورم که در لندن یک روز پیش از آنکه به ما بگویند باید به خانه برویم، سعی کردم سریال «چرنوبیل» را ببینم و این یک اشتباه بزرگ بود.»

او می‌گوید: «وحشتناک بود!واکنش بسیاری از دولت‌ها را نسبت به کووید-۱۹ می‌دیدم که در سریال نشان داده می‌شد. ابتدای سریال وقتی مقامات می‌گویند نه، هیچ اتفاقی نیفتاده، همه‌چیز تحت کنترل است بسیار به آنچه در زندگی واقعی تجربه کردیم شبیه بود.»

لونا به صحنه‌ی ابتدایی سریال ارجاع می‌دهد وقتی که رآکتور هسته‌ای چرنوبیل منفجر می‌شود و مقامات دولتی اصرار می‌کنند مسئله‌ی مهمی نیست. لونا اضافه می‌کند به خاطر وضعیت روانی‌اش – وضعیتی که این روزها در همه مشترک است – از دیدن یکی دیگر از سریال‌های HBO «پرواز کنکوردها» (Flight of the Conchords) لذت می‌برد.

لونا در مورد سریال جدیدش در دنیای «جنگ ستارگان» می‌گوید: «راستش نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم که چالش خوشایندی است و رویکرد فوق‌العاده‌ای دارد، اما چه می‌شود اگر پایان داستان را بدانید؟ مهم قصه است. تمام مسئله در مورد نحوه‌ی روایت است و اینکه چند لایه‌ی مختلف از آن را می‌توان کشف کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۰۰:۰۲

ممنون بابت زحمتی که واسه خبر کشیده شده. فقط اینکه سریال اسمش "Flight of the Conchords"ه.

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴

از اون بدتر دیدن چرنوبیل تو ایران وسط کرونا اونم در حالی قرنطینه نیستیم!!!!!!!

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۲۰:۲۸

دقیقا یاد اونجا میوفتم تو سریال که خبر اومد تو آلمان شرقی همه قرنطینه شدن تو خونه بعد بوریس از پنجره نگاه میکنه بچه ها داشتن تو خیابون بازی میکردن انگار هیچی نشده

نمایش اسپویل