news-background
news-background

«دین نوریس» در روز تولدش صحنه حذف شده سریال Breaking Bad را به اشتراک گذاشت

 

«دین نوریس» که در سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) نقش مأمور «هنک شریدر» را بازی کرده، صحنه‌ای حذف شده از سریال را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شریدر یک مأمور مبارزه با مواد مخدر بود که سعی داشت «هایزنبرگ» یا «والتر وایت» با بازی «برایان کرانستون» را به دام اندازد که از قضا باجناق او بود. هرچند برای این شخصیت در فصل پنجم فرجام بدی رقم خورد، اما سال گذشته در سریال پیش‌درآمد «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) حضور غافلگیرکننده‌ای داشت.

«بهتر است با سال تماس بگیرید» با محوریت شخصیت «سال گودمن» با بازی «باب اودنکرک» دنیای «برکینگ بد» را وسعت بخشید. این پیش‌درآمد که با فصل ششم به پایان خواهد رسید، شخصیت‌های جدیدی را معرفی کرده و چهره‌هایی آشنا را نیز بازگردانده است. یکی از این چهره‌ها «هنک شریدر» بود که نشان داد داستان پیش‌درآمد فاصله‌ی زیادی تا خط داستانی «برکینگ بد» ندارد.

نوریس پنجاه و هشتمین سالگرد تولدش را در شبکه‌های اجتماعی جشن گرفت و به همین مناسبت صحنه‌ای حذف شده از فصل اول «برکینگ بد» را به اشتراک گذاشت. این صحنه قرار بود اولین حضور هنک در سریال باشد.

نوریس در مورد این صحنه می‌نویسد: «از همه‌ی شما برای پیام‌های تبریک متشکرم. این یکی از صحنه‌های حذف‌شده‌ی «برکینگ بد» و اولین صحنه‌ی هنک است.» این ویدیوی کوتاه و مضحک هنک را در جشن تولد والتر و در کنار همسرش ماری با بازی «بتسی برنت» نشان می‌دهد اما به شکلی که منحصر به شخصیت هنک است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید