news-background
news-background

«دیمون لیندلاف» نویسنده Watchmen: برای ساخت فصل دوم برنامه‌ای ندارم

فصل اول سریال «واچمن» (دانلود سریال Watchmen با لینک مستقیم) در پاییز از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد و نه تنها نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد بلکه جوایز زیادی را هم به دست آورد. «واچمن» از کامیکی ۱۲ قسمتی از کمپانی دی‌سی کامیکس به همین نام نوشته «آلن مور» و طراحی «دیو گیبنز» ساخته شده است.

داستان سریال درباره گروه از هم پاشیده‌ای از ابرقهرمانان است که پس از قتل یکی از اعضا دوباره جمع می‌شوند. از بازیگران فصل اول می‌توان به «رجینا کینگ»، «دان جانسون»، «تیم بلیک نلسون»، «یحیی عبدالمتین دوم»، «تام میسون»، «ندرو هاوارد» و «جرمی آیرونز» اشاره کرد.

«دیمون لیندلاف» نویسنده سریال «واچمن»، که فیلم «شکار» (دانلود فیلم The Hunt با لینک مستقیم) او به زودی روی پرده می‌رود در مصاحبه‌ای با کلایدر اعلام کرد که برای ساخت فصل دوم «واچمن» برنامه‌ای ندارد: «من دوست داشتم که ایده‌ای برای فصل دوم داشته باشم. من حتی شک دارم که فصل دومی در کار باشد زیرا ما همه ایده‌هایمان را در فصل اول پیاده کردیم. ما تصمیم گرفتیم تا هر ایده خوبی به ذهنمان می‌رسید را در فصل اول پیاده کنیم و چیزی برای فصل دوم احتمالی نگه نداشتیم. با این اوصاف، آیا فصل دومی در کار خواهد بود؟ من به شخصه امیدوارم که فصل دوم ساخته شود اما چون طرفداران از فصل اول لذت بردند دلیل نمی‌شود که فصل دوم ساخته شود.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لیندلاف در ادامه می‌گوید: «تصمیم ادامه سریال در حقیقت از حیطه اختیارات من خارج است. فکر می‌کنم روزی که ایده ساخت سریال را به شبکه اچ‌بی‌او دادیم گفتیم که ما این سریال را در یک فصل می‌سازیم و درباره ادامه آن بعداً تصمیم می‌گیریم. و به مدیران اچ‌بی‌او گفتیم که این سریال شبیه «فارگو» (دانلود سریال Fargo با لینک مستقیم) یا «کارآگاه حقیقی» (دانلود سریال True Detective با لینک مستقیم) است که اگر فصل دومی هم وجود داشته باشد داستان متفاوتی خواهد داشت و ادامه داستان این شخصیت‌ها نخواهد بود. آن‌ها از این ایده استقبال کردند و پس از پایان فصل اول از من پرسیدند که آیا فصل دوم را می‌سازی و من گفتم که ایده‌ای برای آن ندارم و آن‌ها گفتند که پس هنوز سر حرفت هستی. به همین دلیل من فکر می‌کنم که از آنجایی که فصل دوم ادامه فصل اول نخواهد بود بهتر است فصل دومی ساخته نشود و به «واچمن» به عنوان سریال کوتاه نگاه کنیم نه سریال درام. البته در نهایت با من مشورت می‌شود اما من تصمیم نهایی را نمی‌گیرم.»

فیلم «شکار» در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید