news-background
news-background

«دیزی ریدلی» از رابطه‌ی «ری» و «کایلو رن» در قسمت جدید «جنگ ستارگان» می‌گوید

طبق سنت همیشگی فیلم‌های قبلی «جنگ ستارگان»، بلیت‌های قسمت نهم و پایانی چندگانه‌ی «حماسه‌ی اسکای‌واکر» از تاریخ ۲۱ اکتبر (دوشنبه ۲۹ مهر ماه) پیش‌فروش می‌شود. بلیت فروشی «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: Rise of Skywalker) از دوشنبه شب و بین دو نیمه‌ی مسابقه‌ی فوتبال نیو اینگلند پتریوتس و نیویورک جتز آغاز خواهد شد و دیزنی آخرین تریلر فیلم را رونمایی می‌کند.

در سال ۲۰۱۵ هجوم مخاطبین برای خریداری بلیت‌های «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» موجب اختلال در سرویس‌ها شد، اتفاقی که آپریل گذشته با پیش‌فروش بلیت‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» هم در روز اول تکرار شد. بعضی معتقدند که پیش‌فروش بلیت‌های «اسکای‌واکر» از «آخر بازی» پیشی نخواهد گرفت، اما به هر شکل رکوردهای تازه‌ای به ثبت می‌رسد. به فاصله‌ی چند روز مانده به اکران «آخر بازی»، پیش‌بینی می‌شد که فیلم بیش از ۱۲۰ میلیون دلار در پیش‌فروش بلیت فروخته است، رقمی که رکورد ۱۰۰ میلیون دلاری «نیرو برمی‌خیزد» را پشت سر گذاشت. پرفروش‌ترین فیلم‌های سرویس فروش بلیت فندنگو در روز اول شامل «آخر بازی»، «نیرو برمی‌خیزد»، «آخرین جدای» در سال ۲۰۱۷، «روگ وان» در سال ۲۰۱۶ و «جنگ بی‌نهایت» سال گذشته می‌شود.

«دیزی ریدلی» ۲۷ ساله به تازگی در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی از رابطه‌ی شخصیت قهرمان خود «ری» با «کایلو رن» با بازی «آدام درایور» گفته است. او می‌گوید پیوند این دو شخصیت در قسمت جدید فیلم پیچیده خواهد بود: «مشکل بسیار پیچیده‌ای است. جی.جی. [ایبرامز] از عهده‌اش برآمده. مردم از یک رابطه‌ای خطرناک و چیزهایی مانند آن حرف می‌زنند. به نظر من به خوبی این رابطه پرداخت شده زیرا سهل‌انگاری صورت نگرفته است.»

ریدلی می‌گوید تئوری‌های هواداران در مورد رابطه‌ی این دو شخصیت او را آزار نمی‌دهد، زیرا خواندن تفاسیر مردم از آنچه روی پرده نقش می‌بندد جالب است. او توضیح می‌دهد: «از این گذشته، از آنجا که می‌دانم چه اتفاقاتی قرار است روی دهند، دیدن واکنش مردم نسبت به آن جذاب خواهد بود. روشن است که مسئله‌ی مرموزی در مورد «ریلو» وجود دارد و مردم در موردش هیجان‌زده‌اند.»

«جی.جی. ایبرامز» کارگردان فیلم نیز در شماره‌ی ماه نوامبر اینترتینمنت ویکلی اعتراف می‌کند که پایان‌ها او را بیش از هر چیز دیگر به وحشت می‌اندازند و این یعنی او برای نویسندگی «ظهور اسکای‌واکر» کار ساده‌ای پیش رو نداشته است. این فیلم باید روایتی را به پایان ببرد که با «امید تازه» (A New Hope) در سال ۱۹۷۷ آغاز شد. بنابراین ۴۲ سال ماجراجویی در ژانر علمی-تخیلی به نحوی به این فیلم منتهی می‌شود.

ایبرامز می‌گوید: «مهم این است که فیلم پایانی پراحساس و پرمعنا داشته باشد و از طرف دیگر مخاطبین را راضی کرده و به پرسش‌های آنان پاسخ دهد. بنابراین اگر کسی سال‌ها بعد این فیلم‌ها را دید، همه‌ی نه فیلم را، باید با داستانی مواجه شود که تا حد ممکن به هم پیوسته باشد.»

«ظهور اسکای‌واکر» برای اولین بار از سال ۱۹۸۳ و فیلم «بازگشت جدای» (Return of the Jedi) «بیلی دی ویلیامز» را بازگردانده تا در نقش «لاندو کالریسیان» بازی کند. کارگردانی «ظهور اسکای‌واکر» به «جی.جی. ایبرامز» سپرده شد و نویسندگی آن به همین فیلمساز و «کریس تریو». بازیگران فیلم نیز شامل «کری فیشر»، «مارک همیل»، «آدام درایور»، «دیزی ریدلی»، «جان بویه‌گا»، «اسکار آیزک»، «آنتونی دنیلز»، «نایومی اکی»، «دامنال گلیسن»، «ریچارد ای. گرنت»، «کری راسل»، «لوپیتا نیانگو»، «جوناس سواتامو»، «کلی ماری ترن»، و «ایان مک‌دیارمید» و «بیلی دی ویلیامز» می‌شود.

«جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» ۲۰ دسامبر (جمعه، ۲۹ آذر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۴۴

تا جایی که نظرات طرفداران فیلم های جنگ ستارگان رو در یوتیوب و سایت های مشابه مطالعه می کردم ، گستره داستانی فیلم های جنگ ستارگان به وقایعی خارج از دنیای فیلم ، مخصوصا کمیک هایی که متعاقب موفقیت مجموعه آمدند ، فراتر از اطلاعات درون دنیای فیلم ها است و احتمال زیاد فیلم مانند " ماتریکس " به مثل ، پایان بندی قانع کننده ای نداشته باشد . به شخصه امیدوارم خوب تموم بشه این مجموعه محبوب .

نمایش اسپویل