news-background
news-background

دیزنی National Treasure 3 را می‌سازد

دیزنی و «جری بروکهایمر» قسمت سوم «گنجینه‌ی ملی» (National Treasure) را با همکاری «کریس برمنر» نویسنده‌ی «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) به تولید می‌رسانند. برمنر برای نگارش قسمت چهارم «پسران بد» هم با سونی به توافق رسیده است. بروکهایمر تهیه‌کنندگی سه قسمت اول «پسران بد» و دو قسمت «گنجینه‌ی ملی» را برعهده داشته است.

چندگانه‌ی «گنجینه‌ی ملی» با بازی «نیکلاس کیج» در نقش «بنجامین فرانکلین گیتس» در سال ۲۰۰۴ بیش از ۳۴۷ میلیون دلار و در سال ۲۰۰۷ نزدیک به ۴۵۷ میلیون دلار  فروخته است. داستان قسمت اول در مورد نقشه‌ی گنجی پشت «اعلامیه‌ی استقلال» آمریکا بود و قسمت دوم بر روی صفحات گمشده‌ی دفتر خاطران «جان وایلکس بوث»، قاتل «آبراهام لینکلن».

هر دو قسمت قبلی توسط «جان تورتلتاب» کارگردانی شد. دیگر بازیگران چندگانه شامل «دایان کروگر»، «جاستین بارتا»، «هاروی کیتل»، «آرماندو رایسکو» و «جان وویت» می‌شدند. «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی در جلسه‌ی سالانه‌ی سهام‌داران استودیو در سال ۲۰۱۹ از احتمال تولید قسمت سوم گفته بود: «آن‌ها در مورد چند احتمال مختلف مذاکره‌ کرده‌اند و اگرچه در مورد زمان ساخت اطلاعی ندارم اما با اخیراً آقای بروکهایمر صحبت کرده‌ام و می‌دانم علاقه‌ی زیادی به این چندگانه دارد. ما هم دو قسمت اول فیلم را بسیار دوست داریم، اما هنوز [برای قسمت بعدی] به نتیجه نرسیده‌ایم.»

«نیکلاس کیج» در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» گفته بود: «در حال حاضر چیزی در مورد قسمت سوم نشنیده‌ام.» ایگر نیز در آن سال تأکید کرده بود که قسمت سوم هنوز چراغ سبز دریافت نکرده است.

تورتلتاب در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با «اسلش‌فیلم» گفته بود: «همین فردا حاضرم قسمت سوم را بسازم. یافتن فیلمنامه‌ی درست دشوار است. برای دو قسمت اول کار بسیار سختی داشتیم و برای قسمت سوم هم همین شرایط وجود دارد. فکر نمی‌کنم دیزنی تمایلی به ساختن فیلم داشته باشد و چیزهای دیگری برای تولید دارند.»

شب گذشته «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که سونی «پسران بد ۴» را با برنمر به تولید می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید