news-background
news-background

دیزنی Cruella 2 را می‌سازد

انتظار می‌رود «کریگ گیلسپی» کارگردان و «تونی مک‌نامارا» نویسنده برای دنباله بازگردند.

 

در حالی که «کروئلا» (Cruella) دومین هفته اکرانش را در آمریکا پشت سر می‌گذارد، «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که دیزنی دنباله این فیلم با بازی «اما استون» را می‌سازد. انتظار می‌رود «کریگ گیلسپی» کارگردان و «تونی مک‌نامارا» نویسنده برای قسمت بعدی بازگردند. استون در این فیلم نقش «کروئلا دویل» شخصیت شرور داستان «۱۰۱ سگ خالدار» را بازی می‌کند.

«کروئلا» ۲۸ می در سالن‌های سینما اکران شد و همزمان با قیمت ۳۰ دلار در دسترس مشترکین دیزنی+ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۴۸.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و نقدهای مثبتی دریافت کرده است. اولین تریلر فیلم لایو-اکشن «کروئلا» ۱۷ فوریه منتشر شد در ۲۴ ساعت اول ۷۱ میلیون بیننده داشت.

داستان «کروئلا» در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام «استلا» را دنبال می‌کند که می‌خواهد با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند. او با گروهی از سارقین جوان که میلش به شرارت را می‌ستایند همکاری می‌کند تا در خیابان‌های لندن زندگی خود را بسازند. یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد با بازی «اما تامپسون» را می‌گیرد. اما رابطه‌ی این دو سبب وقوع حوادث و کشف‌هایی می‌شود که استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به «کروئلا» تبدیل شود.

سخنگوی دیزنی می‌گوید: «از موفقیت «کروئلا» در باکس آفیس همزمان با عملکرد قدرتمندانه‌اش در دیزنی+ تا امروز بسیار راضی هستیم. این فیلم از مخاطبین «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد و از مخاطبین «سینمااسکور» نمره A دریافت کرده، و به یکی از محبوب‌ترین بازسازی‌های لایو-اکشن تبدیل شده است.»

دیزنی بازسازی‌های لایو-اکشن را از سال ۲۰۱۰ با «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) آغاز کرد، و سپس با «مالفیسنت»‌ (Maleficent) در سال ۲۰۱۴، «سیندرلا» (Cinderella) در سال ۲۰۱۵، «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) در سال ۲۰۱۷، «علاءالدین» (Aladdin) در سال ۲۰۱۹ و «شیر شاه» (The Lion King) در سال ۲۰۱۹ به تولید این فیلم‌ها ادامه داد. این استودیو در سال‌های آینده فیلم‌های «پینوکیو»، «پیتر پن و وندی» و «پری دریایی کوچولو» را نیز بازسازی خواهد کرد.

«پل والتر هاوزر» هفته گذشته در مصاحبه با «اینسایدر» به منتقدینی تاخت که ممکن است فیلم را به درستی درک نکرده و تصور کرده باشند که لحنش تلخ و تند است: «به نظر من فیلمی عالی ساخته‌ایم، شاید برای همه مناسب نباشد، اما چیزهای بسیار بیشتری را درست انجام داده.» او اضافه می‌کند که منتقدین فیلم شاید نگاه غلطی دارند: «اگر احساس می‌کنید که از دو جنبه فیلم بیزارید، بدانید که ما پنج ویژگی مثبت دیگر داریم، پس نمی‌توانید به مردم بگویید که فیلم را نبینند. مسخره است. مثل این است که به شما بگویم در یک رستوران غذا نخورید چون از دستمال توالت آن خوشم نیامده و پیش‌خدمتش جذاب نبوده. خواهید گفت:‌ «غذایش چطور بود؟» این برداشت من از انتقادهای متوجه فیلم است.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷

motmaen boodm khoobe

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۳۲

مطمئن بودم

نمایش اسپویل
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷

daqiqan

نمایش اسپویل