news-background
news-background

دیزنی ۲۰ سریال جدید در دنیای «جنگ ستارگان» و «مارول» می‌سازد؛ معرفی اسپین‌آف‌های Mandalorian؛ بازگشت «دارث ویدر» در سریال Obi-Wan

سریال «آندور» با بازی «دیه‌گو لونا» یکی از اسپین‌آف‌های «جنگ ستارگان» است که فیلمبرداری آن به تازگی آغاز شده و در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

دیزنی پنجشنبه ۱۰ دسامبر فهرست کامل سریال‌های جدیدش در دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) برای شبکه‌ی دیزنی+ را اعلام کرد. در میان آن‌ها، دو سریال اسپین‌آف برای «مندلوری» (The Mandalorian) و یک سریال برای شخصیت «لاندو کلاریسیان» به نویسندگی «جاستین سیمی‌ین» به چشم می‌خورد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کیتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم در رویداد «روز سرمایه‌گذاران» دیزنی که به صورت زنده پخش شد، تولید این عناوین را تأیید کرد. این نمایش چهار ساعته بیشتر به نمایشگاه D23 دیزنی شباهت داشت تا گردهمایی سرمایه‌گذاران کمپانی.

سریال‌های اسپین‌آف «مندلوری» بنابر اعلام کندی، «رنجرهای جمهوری جدید» (The Rangers of the New Republic) و «آسوکا تانو» (Ahsoka Tano) خواهند بود و در هر دو «جان فاورو» و «دیوی فیلونی» نویسندگان «مندلوری» مشارکت خواهند کرد. علاوه بر این، سریال دیگری بر اساس  شخصیت «کسیان آندور» (Cassian Andor) با بازی «دیه‌گو لونا» که در فیلم «روگ وان» (Rogue One) دیده شده بود در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. این سریال هم اکنون در حال فیلمبرداری است.

سریال «لاندو کلاریسیان» (Lando Calrissian) توسط سیمی‌ین خالق «سفیدپوستان عزیز» (Dear White People) پیشرفت خواهد کرد. در آخرین نسخه از شخصیت «دونالد گلاور» به ایفای نقش پرداخت، اما پنجشنبه در مورد بازگشت او جزئیاتی گزارش نشد.

در سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) قرار است «هیدن کریستنسن» برای بازی در نقش «دارث ویدر» بازگردد. در این سریال اریجینال برای دیزنی+ «یوان مک‌گرگور» نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند.

شبکه‌ی دیزنی+ نوامبر سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و به لطف «مندلوری» به سرعت محبوبیت پیدا کرد. مدیران دیزنی پنجشنبه اعلام کردند که مشترکین دیزنی+ در حال حاضر از ۸۶.۸ میلیون عبور کرده است. هدف دیزنی این بود که در سال ۲۰۲۴ به ۶۰ تا ۹۰ میلیون مشترک برسد. دیزنی می‌گوید در طول چند سال آینده ۲۰ سریال دیگر با همکاری لوکاس‌فیلم به تولید می‌رساند.

سریال «جنگ ستارگان: گروه شرور» (Star Wars: The Bad Batch) یکی از عناوین انیمیشن اریجینال لوکاس‌فیلم است که به زودی از دیزنی+ پخش خواهد شد. این گروه از شخصیت‌ها در سریال انیمیشن «جنگ‌های کلون» (The Clone Wars) معرفی شده بودند.

علاوه بر این، تولید سریال جدید دیگری به نام «اکولایت» (The Acolyte) با همکاری «لزلی هدلند» خالق «عروسک روسی» (Russian Doll) به تأیید رسید. این سریال تریلر و معمایی، دوران و مناطق ناشناخته‌ی «جنگ ستارگان» را بررسی خواهد کرد.

«جنگ ستارگان: الهامات» (Star Wars: Visions) سریال اریجینال دیگری متشکل از فیلم‌های کوتاه انیمیشن است که با همکاری بهترین هنرمندان ژاپنی در زمینه‌ی انیمه تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید