news-background
news-background

دیزنی دوباره برای نقش ژپتو در Pinocchio با «تام هنکس» وارد مذاکره شد

«تام هنکس» پس از کسب نامزدی اسکار برای بازی در نقش «آقای راجرز» در فیلم «یک روز زیبا در محله» (دانلود فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با لینک مستقیم)، به پروژه‌ی دیگری بر اساس یک شخصیت محبوب در نزد کودکان می‌پیوندد. چهارشنبه ۵ آگست گزارش شد که دیزنی برای نقش «ژپتو» در بازسازی لایو-اکشن «پینوکیو» (دانلود فیلم Pinocchio با لینک مستقیم) به کارگردانی «رابرت زمه‌کیس» با هنکس در حال مذاکره است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هنکس پس از خواندن فیلمنامه با کارگردان تماس گرفته و برای بازی در فیلم ابراز تمایل کرده است. دیزنی مدت‌هاست که به دنبال جذب هنکس برای بازی در این نقش است و چند سال قبل وقتی «پل کینگ» به عنوان کارگردان معرفی شده بود، با او وارد مذاکره شد. در آن زمان قراردادی به امضاء نرسید اما با توجه به رابطه‌ی طولانی هنکس و زمه‌کیس که به اسکار هر دوی آن‌ها با «فارست گامپ» (دانلود فیلم Forrest Gump با لینک مستقیم) برمی‌گردد، به نظر می‌رسد که این بار فیلم با هنکس به تولید برسد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«کریس وایتز» و زمه‌کیس فیلمنامه‌ی این اقتباس لایو-اکشن را به نگارش درمی‌آورند. دیزنی در سال ۱۹۴۰ یک انیمیشن کلاسیک برای شخصیت «پینوکیو» ساخته است. این استودیو در سال‌های اخیر انیمیشن‌های کلاسیک «علاءالدین» (دانلود فیلم Aladdin با لینک مستقیم)، «شیر شاه» (دانلود فیلم The Lion King با لینک مستقیم)، «دامبو» (دانلود فیلم Dumbo با لینک مستقیم) و بسیاری دیگر را به صورت لایو-اکشن بازسازی کرده است.

«مولان» (دانلود فیلم Mulan با لینک مستقیم) تازه‌ترین عنوان بازسازی‌شده‌ی استودیو است که این هفته گزارش شد در ماه سپتامبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از طریق دیزنی+ منتشر خواهد شد. دیزنی قرار است «بامبی» (دانلود فیلم Bambi 1942 با لینک مستقیم)، «پری دریایی کوچولو» (دانلود فیلم The Little Mermaid با لینک مستقیم) و چندین عنوان کلاسیک دیگر را هم بازسازی کند.

«پینوکیو» پس از «فارست گامپ»، «دورافتاده» (دانلود فیلم Cast Away با لینک مستقیم) و «قطار سریع‌السیر قطبی» (دانلود فیلم The Polar Express با لینک مستقیم) چهارمین همکاری میان هنکس و زمه‌کیس خواهد بود. هنکس هنوز فیلمبرداری فیلم بیوگرافیکال «الویس پرسلی» برای برادران وارنر را به اتمام نرسانده است. تولید این پروژه در استرالیا به علت مبتلا شدن هنکس و همسرش «ریتا ویلسون» به ویروس کرونا متوقف شده است. از هنکس به تازگی فیلم «گری‌هوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) از طریق اپل‌ تی‌وی‌+ منتشر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید