news-background
news-background

«دو پاتل» از هواداران «بی‌رحم» Skins می‌گوید که او را «زشت‌ترین» بازیگر سریال می‌دانستند

پاتل برای بازی در سریال «اسکینز» (Skins) شبکه Channel 4 بریتانیا به همراه «نیکلاس هولت» و «دنیل کالویا» به شهرت رسید. او در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» به یاد می‌آورد که از بعضی اظهار نظرهای هواداران در مورد آن سریال نوجوانانه دلخور شده است.

پاتل در این سریال با «دنیل کالویا»، «کایا اسکودلاریو» و «هانا ماری» همبازی بود و نقش شخصیتی به نام «انور» را بایز کرد، نوجوانی شیفته رابطه جنسی که در بریستول با گروهی از دوستانش به رهبری «تونی» با بازی «نیکلاس هولت» روزگار می‌گذراند.

پاتل فاش می‌کند که به سختی با بعضی از واکنش‌های هواداران کنار آمده است: «نوجوانی بودم که به چت روم‌ها می‌رفتم و می‌دیدم که واکنش‌ها بی‌رحمانه است. فهرست‌هایی وجود داشت برای محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال یا اینکه چه کسی خوش‌-قیافه‌تر از سایرین است، و من همیشه زشت‌ترین بودم، کسی که کمترین جذابیت را داشت.» او اضافه می‌کند: «هیچ‌کس انور را دوست نداشت. واقعاً به شخصیتم برخورد.»

پاتل که به تازگی در فیلم «شوالیه سبز» (The Green Knight) به کارگردانی «دیوید لوری» بازی کرده و تحسین منتقدین را برانگیخته، پس از «اسکینز»، در فیلم‌های «میلیونر زاغه‌نشین» (Slumdog Millionaire) و «شیر» (Lion) بازی کرد، اما در این مصاحبه فاش می‌کند که بازی در بسیاری از بلاک‌باسترها را پس از تجربه تلخ و ناموفق «آخرین بادافزار» (The Last Airbender) «ام. نایت شیامالان» رد کرده است.

او فیلم «آخرین بادافزار»  را «یکی از بدترین فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام» می‌خواند و می‌گوید: «شاید بهتر باشد چیزی نگویم اما کافی است سری به IMDb بزنید و خودتان متوجه خواهید شد. به احترام همه آن بازیگران بی‌نظیری که در فیلم‌های مارول با آن هواداران پرشمار و پرسروصدا مقابل پرده‌های سبز و توپ تنیس و چنین چیزهایی بازی می‌کنند کلاه از سر برمی‌دارم.» پاتل می‌گوید با رد پیشنهاد بازی در فیلم‌های بلاک‌باستر ایجنت‌هایش را خشمگین کرده است: «شاید علتش ترس از این باشد که چگونه باید در آن دنیا جایگاهم را پیدا کنم.»

پاتل در بخش دیگری از مصاحبه از احساس خود نسبت به کسب نامزدی اسکار با «شیر» می‌گوید:‌ «احساس می‌کردم سزاوارش نیستم. این موضوع عزت نفس پایین مرا نشان می‌دهد: تا در کنار تحسین‌برانگیزترین مخلوقاتی، بهترین بهترین‌ها، اما می‌گویی: «نمی‌دانم در این فضا چیزی برای ارائه دارم یا نه.»»

«شوالیه سبز» در بازارهای آمریکای شمالی اکران شده اما نمایش آن در بریتانیا به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کووید لغو شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید