news-background
news-background

دو فصل پایانی "Game Of Thrones" کوتاه تر

خوب اجازه دهید بعد از مدتی از سریال محبوبی یاد کنیم که خیلی ها این روزها ان را تماشا میکنند و تقریبا میتوان گفت سریال اول-دوم پربازدید این چند ساله شده است.کم کم  به اغاز فصل ششم "Game Of Thrones"یا همان بازی تاج و تخت نزدیک میشویم،اما ظاهرا انچه که از جورج مارتین انتظار داشتیم قرار نیست اتفاق بیوفتد.با توجه به  اتمام سریال در 8 فصل احتمالا دو فصل باقی مانده قسمت های کم تری را دربرداشته باشند یا به عبارتی روال 10 قسمتی هر فصل را نخواهیم داشت.دراینباره صاحبان اثر دیوید بنیوف و ویسه اعلام کرده اند که پس از فصل ششم احتمالا فقط 13 قسمت دیگر داشته باشیم.

بنیوف در مصاحبه با Variety اینگونه گفت

"فکر میکنم بعد از پایان این فصل با 13 قسمت پایانی خود درخدمت شما خواهیم بود.تقریبا به پایان داستان نزدیک شده ایم.البته این گفته تماما حدس و گمان های ما است و هنوز چیزی رسما ثبت و تایید نشده است.اما دورنمایی که فعلا داریم اینگونه است."

 

game-of-thrones-41_5354607

اما چرا باید برنامه ریزی به اینصورت باشد ؟ پاسخ به این سوال شاید قطعی نباشد اما ظاهرا موضوع مربوط به مقیاس یا حجم کار پیش رو است.اکنون که سریال تا به اینجا پیش رفته است ؛در حقیقت باید گفت فراتر از رمانی که مارتین نوشت و منتشر کرد؛بنیوف و وایس میدانند داستان را چگونه تمام کنند وظاهرا اینگونه احساس کردند که برای تمام کردن سری نمیتوانند سری های 10 تایی خود را ادامه دهند.

در این رابطه وایس اینگونه میگوید:

"این عنوان از برنامه ریزی تلویزیونی برای عناوین میان رده در حال گذر است و بیش از نمی توان سریال را ادامه داد."

اکنون که این نوشته در اختیار شما قرار میگیرد مذاکرات در حال انجام است و باید گفت شاید تمام این گفته ها تنها برای بازاریابی و داغ تر کردن فروش این سریال در مراحل پایانی باشد.فصل ششم از این سریال روز 25 اوریل به صورت همزمان بر روی دو شبکه HBO و Sky Atlantic پخش خواهند شد. بزودی مقاله ای کامل درباره قصل ششم این سریال دراختیار شما خواهیم گذاشت. (تماشای آنلاین فیلم‍های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید