news-background
news-background

دو فصل‌ جدید برای Family Guy و Bob's Burgers در فاکس ساخته می‌شود

شبکه‌ی فاکس سفارش ساخت دو فصل جدید برای دو سریال انیمیشن پربیننده‌ی خود را صادر کرد. این شبکه سریال پرچمدار «مرد خانواده» (دانلود سریال Family Guy با لینک مستقیم) را برای فصل ۱۹ و ۲۰ و سریال «برگر باب» (دانلود سریال Bob's Burgers با لینک مستقیم) برنده‌ی امی را برای فصل ۱۲ و ۱۳ تمدید کرد. این دو سریال به همراه «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) در استودیوهای قرن بیستم تولید شده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سیمپسون‌ها» اوایل سال ۲۰۱۹ سفارش ساخت فصل ۳۱ و ۳۲ را دریافت کرد وقتی که دیزنی هنوز فاکس را با قراردادی ۷۱.۳ میلیارد دلاری خریداری نکرده بود. گفته می‌شود که مذاکرات برای تولید فصل‌های بیشتر این سریال نیز در حال انجام است.

فاکس اخیراً به توسعه‌ی سریال‌های انیمیشن بیشتر گرایش پیدا کرده است. این شبکه در فصل تلویزیونی آینده پنج سریال انیمیشن از جمله سه سریال یاد شده به همراه «زنده باد خانواده‌ی هارت‌» (Bless the Harts) و «دانکن‌ویل» (Duncanville) را دارد که به سریال‌های جدید «خانه‌خراب» (Housebroken) و «گریت نورث» (The Great North) می‌پیوندند.

با توجه به رشد انیمیشن‌سازی در حین پاندمی، یکشنبه‌شب‌های فاکس به صورت کامل به سریال‌های انیمیشن اختصاص پیدا کرده و از یکشنبه ۲۷ سپتامبر، فصل جدید «برگر باب»، «مرد خانواده»، «سیمپسون‌ها» و «زنده‌باد خانواده هارت» آغاز می‌شوند. یکشنبه آینده فصل یازدهم «برگر باب» و فصل هجدهم و اپیزود سیصد و پنجاهم «مرد خانواده» روی ایر خواهد رفت. «سث مک‌فارلین» صداپیشه و خالق سریال «مرد خانواده» برنده‌ی امی بهترین صداپیشگی شد. او در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برنده‌ی جایزه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید