news-background
news-background

دو اسپین‌آف انیمیشن دیگر برای Game Of Thrones ساخته خواهد شد

یکی از این پروژه‌ها با الهام از «امپراطوری چین» و در سرزمین «یی تی» روی می‌دهد.

 

شبکه اچ‌بی‌او مکس سه سریال انیمیشن در دنیای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) «جورج آر.آر. مارتین» در دست ساخت دارد. در ماه ژانویه گزارش شده بود که این شبکه در حال تولید یک سریال انیمیشن بر اساس این سریال است، اما «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که دو پروژه انیمیشن دیگر نیز در این شبکه در دست ساخت قرار دارد.

داستان یکی از این سه پروژه داستانی در «امپراطوری طلایی یی تی» (The Golden Empire of Yi Ti) روی خواهد داد، منطقه‌ای در قلمرو اسوس، و در نواحی جنوب شرقی دنیای مارتین. این سرزمین یکی از پیشرفته‌ترین جوامعی است که در داستان‌های نویسنده خلق شده و از «امپراطوری چین» الهام گرفته شده است، همان‌گونه که «وستروس» در «بازی تاج‌وتخت» با الهام از «اروپای قرون وسطا» ساخته شده بود.

انیمیشن «یی تی» ارجاع کوتاهی به «بازی تاج‌وتخت» می‌دهد، اما شخصیت «لرد کولیس والریون» که در پیش‌درآمد لایو-اکشن «خاندان اژدها» (House of Dragon) ظاهر خواهد شد، به سمت این سرزمین سفری دریایی داشته است.

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد سریال لایو-اکشنی که تحت عنوان «فلی باتم» (Flea Bottom) شناخته می‌شد، تولید نخواهد شد. منابع نزدیک به شبکه می‌گویند گزارش تولید این پروژه در مراحل ابتدایی به رسانه‌ها راه پیدا کرد، در حالی که هیچ‌گاه توسط اچ‌بی‌او تأیید نشده بود.

اچ‌بی‌او مکس نیز دو پروژه انیمیشن جدید را رسماً تأیید نکرده است. این شبکه به‌تازگی برای تولید سریال انیمیشن دیگری در دنیای فیلم «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» و «رابرت پتینسون» چراغ سبز نشان داده است.

در حال حاضر تنها پروژه‌ای که پخش شدنش قطعی است «خاندان اژدها» است که داستانی در سال‌های «جنگ داخلی تارگرین» روایت می‌کند. «۱۰۰۰۰ کشتی» (10000 Ships) که ارجاعی است به سفرهای «پرنس نایمریا» و بازماندگان «رومارس» به اسوس و دورن پس از شکست از «والیرین» در «جنگ اسپایس دوم» دیگر سریال لایو-اکشن در حال توسعه در دنیای «بازی تاج‌وتخت» است. علاوه بر این پیش‌تر گزارش شده بود که «۹ سفر دریایی» (9 Voyages) که سفرهای دریایی «کورلیس ولاریون» با کشتی «مار دریایی» را روایت می‌کند در این شبکه در دست ساخت قرار دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴

با اون گندی که به فصل آخر زدن، حالا هرچه قدر هم بخوان اسپین-آف و انیمیشن درست کنن، دیگه هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد :(

نمایش اسپویل