news-background
news-background

«دونالد گلاور»: تنها سریال Sopranos از فصل‌های بعدی Atlanta بهتر است

«دونالد گلاور» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی سریال «آتلانتا» (دانلود سریال Atlanta با لینک مستقیم) انتظارات از فصل سوم و چهارم را بالاتر برد. او روز شنبه (۷ نوامبر) در صفحه‌ی توییتر خود در خصوص این دو فصل که ژانویه آینده به صورت همزمان تولید خواهد شد وعده‌ای جاه‌طلبانه داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گلاور ابتدا گفت که «انجلا بارنز» ستایش می‌کند که با کارگردانی یک ویدیوی تبلیغاتی پربیننده جامعه‌ی سیاهپوستان را پای صندوق‌های رأی کشاند. او سپس سریال «آتلانتا» را با «سوپرانوها» (دانلود سریال The Sopranos با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO مقایسه می‌کند و می‌نویسد: «فصل سوم و چهارم «آتلانتا» بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون خواهند بود. تنها «سوپرانوها» می‌توانند به ما برسند.»

وقفه ایجاد شده در تولید اپیزودهای جدید «آتلانتا» به دلیل شیوع ویروس کرونا به گلاور و همکارانش این فرصت را داده است تا فیلمنامه‌های دو فصل را به صورت کامل به نگارش درآورند، اتفاقی که «جان لندگراف» مدیر شبکه‌ی FX آن را «موهبت غیرمنتظره» قرنطینه می‌خواند. فصل سوم «آتلانتا» قرار بود ژانویه سال ۲۰۲۱ و فصل چهارم پاییز سال آینده روی ایر بروند.

اپیزود پایانی فصل دوم ۱۰ می سال ۲۰۱۸ روی ایر رفته است. فصل اول و دوم این درام تحسین منتقدین را برانگیخته و به ترتیب از «راتن تومیتوز» امتیازات ۹۷ و ۹۸ درصد دریافت کرده‌اند. «برایان تایری هنری»، «لاکیث استنفیلد» و «زازی بیتس» از جمله دیگر ستارگان این سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۲۳

ساقی اینو زنده میخوام

نمایش اسپویل