news-background
news-background

«دونالد ترامپ» برای پایان دادن به تمسخر شخصیتش در برنامه SNL به وزارت دادگستری آمریکا متوسل شده است

 

ترامپ تنها به ارسال توییت‌های اعتراض‌آمیز بسنده نمی‌کرده است.

 

«دونالد ترامپ» اغلب به نحوه نمایش شخصیتش در برنامه «اجرای زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) می‌شد. پیش از آنکه دسترسی رئیس جمهور سابق آمریکا به توییتر قطع شود، او از این پلتفرم شبکه اجتماعی برای اعتراض به نمایش شخصیتش استفاده می‌کرد. ترامپ در مقطعی نوشته بود: «واقعاً شگفت‌آور است که برنامه‌هایی مانند «اس‌ان‌ال» که نه خنده‌دارند و نه بااستعداد، می‌توانند تمام مدت یک نفر را بکوبند (من را)، پشت سر هم، بی‌آنکه از «طرف مقابل» حرفی به میان آید. مثل تبلیغی بدون در نظر گرفتن پیامدهایش است. برنامه‌های تاک-شوی شبانه هم به همین ترتیب. بهتر نیست کمیسیون فدرال انتخابات یا اف‌سی‌سی نگاهی به این قضیه بیندازد؟»

در گزارش جدیدی که «دیلی بیست» منتشر کرده ادعا شده است که ترامپ تنها به ارسال توییت‌های معترضانه بسنده نکرده و تمایل داشته از قدرتش در دولت ایالات متحده برای تنبیه دشمنان شخصی‌اش استفاده کند.

منابع نزدیک به ترامپ به «دیلی بیست»‌ می‌گویند «ترامپ اوایل سال ۲۰۱۹ از مشاوران و وکلای خود در مورد اینکه از «کمیسیون فدرال ارتباطات»، نظام‌های دادگاهی، و – در عین غافلگیری صاحب منصبان ترامپ – «دپارتمان عدالت» برای شکایت یا جریمه برنامه‌های «اس‌ان‌ال»، «جیمی کیمل» و دیگر کمدی‌های شبانه دردسرساز، چه کاری برمی‌آید، سؤال پرسیده است.»

«الک بالدوین» در برنامه زنده «اس‌ان‌ال» نقش «دونالد ترامپ» را بازی کرد. ترامپ در سال ۲۰۱۵ مجری این برنامه کمدی شد در حالی که کمپین تبلیغاتی ریاست جمهوری‌اش را برگزار می‌کرد. این انتخاب همچون «ایلان ماسک» میلیاردر که ارتباطی با هنر طنزپردازی نداشت، با انتقادات گسترده‌ای همراه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید