news-background
news-background

دومین تریلر Once Upon a Time in Hollywood پیش از نمایش در کن منتشر شد

سونی فیلم جدید تارانتینو را امروز در کن اکران می‌کند و تابستان امسال در آمریکا به نمایش درمی‌آورد.

سونی پیکچرز پیش از نمایش «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) برای اولین بار در جشنواره‌ی کن، تریلر رسمی نهمین فیلم «کوئنتین تارانتینو» را رونمایی کرد. هواداران تارانتینو مدتی است که از داستان کلی فیلم آگاه شده‌اند، ما تریلر جدید اطلاعات بسیار بیشتری در مورد نحوه‌ی ترکیب شدن دنیای «شارون تیت» و «چارلز منسون» با شخصیت‌های خیالی «ریک دالتون» (لئوناردو دی‌کاپریو) و «کلیف بوث» (برد پیت) در اختیارشان می‌گذارد.

«روزی روزگاری در هالیوود» زندگی ریک و کلیف و تلاش آنان برای عبور از دنیای تلویزیون به به هالیوود در عصر طلایی ۱۹۶۹ را به تصویر کشده است. کلیف براساس تریلر جدید به دنیای منسون با بازی «دیمن هریمان» کشانده می‌شود در حالی که ریک مایل است به عنوان یک بازیگر سینما جدی گرفته شود. «مارگو رابی» نقش «شارون تیت» را بازی کرده و دیگر بازیگران نقش‌های مکمل شامل «ال پاچینو»، «داکوتا جانسون»، «لینا دانم»، «بروس درن» و بسیاری دیگر می‌شوند.

تارانتینو اوایل هفته با ارسال نامه‌ای سرگشاده از مخاطبین فیلم در جشنواره‌ی کن خواسته بود حوادث فیلم را فاش نکنند. «کوئنتین تارانتینو» روی فرش قرمز فیلم جدیدش را به «رما» اثر «آلفونسو کوارون» تشبیه کرد که اثری شخصی بود و خاطرات فیلمساز را روایت می‌کرد. «لئوناردو دی‌کاپریو» نیز تارانتینو را فیلمسازی ویژه خواند و اثر جدید او را یادآور فیلم‌هایی حماسی دانست که دیگر تولید نمی‌شوند.

در یکی از صحنه‌های تریلر اشاره‌ی مستقیمی به فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» می‌شود و یکی از فیلم‌های ساختگی شخصیت «ریک دالتون» به نمایش درمی‌آید که او در حال سوزاندن گروهی از مأمورین نازی است.

سونی پیکچرز «روزی روزگاری در هالیوود» را در تاریخ ۲۶ جولای در آمریکای شمالی اکران می‌کند.

مشاهده‌ی تریلر رسمی «روزی روزگاری در هالیوود» 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۵

دی کاپریو❤❤❤❤

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶

بهترین خبر ممکن در این ماه ... (بعد افتضاح GOT)

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۲۱

لامصب این برد پیت با شلوار کردی هم جذابه

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۰۳

فقط دیکاپریو رو باش اوففففففف

نمایش اسپویل