news-background
news-background

دومین تریلر Dark Phoenix منتشر شد

فاکس قرن بیستم تریلر از جدید «ققنوس تاریکی» (Dark Phoenix) در مجموعه فیلم‌های «اکس-من» رونمایی کرد. «جسیکا چستین» که در فیلم نقش شخصیت شرور مرموزی را بازی کرده، در شوی «جیمی فالن» حضور یافت و برای اولین بار از تصاویر جدید فیلم پرده برداشت.

در فیلم «ققنوس تاریکی» بازیگرانی چون «جیمز مک‌آووی»، «مایکل فاسبندر»، «جنیفر لارنس»، «نیکلاس هولت»، «سوفی ترنر»، «تای شرایدن»، «الکساندرا شیپ»، «کودی اسمیت-مک‌فی»، «ایوان پیترز» و چستین نقش‌آفرینی کرده‌اند. در این قسمت از «مردان-اکس» با «جین گری» قدرتمندترین و ترسناک‌ترین دشمن خود روبرو می‌شوند. گری در حین انجام مأموریتی در فضا با نیرویی اسرارآمیز برخورد می‌کند و تا مرز از دست دادن جان خود پیش می‌رود. وقتی به خانه بازمی‌گردد این نیرو او را قدرتمندتر و در عین حال بی‌ثبات‌تر می‌کند. «اکس-من» اکنون باید با همکاری یکدیگر او را نجات دهند و به مبارزه با بیگانگانی به پاخیزند که سعی دارند از توانایی‌های تازه‌ی گری برای تسلط بر کهکشان استفاده کنند.

اولین تریلر «ققنوس تاریکی» سپتامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود و از آن زمان به بعد هواداران منتظر بودند تصاویر جدیدی ببینند از این فیلم که احتمالاً یکی از آخرین فیلم‌های چندگانه پیش از ادغام فاکس و دیزنی است. «سایمون کینبرگ» اخیراً در مصاحبه با «سینه‌پاپ» در برزیل در مورد آغاز تغییر لحن چندگانه با این فیلم گفته بود: «این فیلم را سرآغاز جدیدی می‌دانم که چندگانه را از لحاظ لحن به مسیر دیگری هدایت می‌کند. این بدان معنا نیست که لحن قسمت بعدی مانند این فیلم است، بلکه یعنی قسمت‌های جدید لحن‌های متفاوتی خواهند داشت. به نظر من «برایان سینگر» با «اکس-من» ژانر ابرقهرمانی را از سال ۲۰۰۱ دگرگون کرد. این ماجرا به بیست سال قبل برمی‌گردد که زمان زیادی است. در آن زمان فیلم‌های ابرقهرمانی تا این اندازه محبوبیت نداشتند. در دهه‌ی ۱۹۹۰ فیلم‌هایی در این ژانر با شکست مواجه شده بودند و چنین آثاری به پرشماری امروز نبود.»

«جیمز مک‌آووی» که در فیلم نقش «چارلز اگزاویه» را بازی می‌کند در مصاحبه با MTV گفته بود: «بازی در نقش چالرز را بسیار دوست دارم. اما به عنوان بازیگر باید به دنبال بازی در نقش‌هایی باشید که برای شما جذاب است و نباید مدام به بازی در نقش‌های تکراری بپردازید. این است که شاید بهتر باشد کس دیگری از راه برسد. مارول و دیزنی بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و به نظر می‌رسد که قصد دارند با «اکس-من» کار جدید و هیجان‌انگیزی صورت دهند. باید دید که آیا «اکس-من» به دنیای «انتقام‌جویان» وارد می‌شود یا نه؟»

«ققنوس تاریکی» در تاریخ ۷ جون در آمریکا اکران می‌شود.

مشاهده‌ی تریلر دوم Dark Phoenix

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید