news-background
news-background

دومین تریلر Captain Marvel منتشر شد

مارول با اولین تریلر «کاپیتان مارول» موجب شکل‌گیری بحث‌های زیادی شد اما آن تریلر در مقایسه با تریلر جدید فیلم که دوشنبه شب در خلال پخش مسابقات NFL پخش شد، تنها یک تیزر به نظر می‌رسد.

اولین تریلر فیلم بیشتر بر روی کلیت داستان فیلم تمرکز داشت و برای مثال ما فهمیدیم که «کارول دنورز» گذشته‌ی خود بر روی زمین را به یاد نمی‌آورد، اگرچه تصاویر مبهمی در ذهن او باقی مانده است. علاوه بر این دیدیم که او به زمین بازمی‌گردد و با «نیک فیوری» ملاقات می‌کند، اما در تریلر جدید این المان‌ها بسط داده می‌شود و به همین علت حاصل کار لذت‌بخش شده است.

با دیدن دو تریلر گوشه‌هایی از توانایی‌های «کاپیتان مارول» را مشاهده کردیم و آن را با قدرت‌های موجود در «دنیای سینمایی مارول» سنجیدیم. مسئله‌ای که «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در مصاحبه‌های اخیرش بر اهمیت آن تأکید می‌کند و می‌گوید چگونه «کارول دنورز» می‌تواند در مقابل «تانوس» ورق را به سود خود برگرداند.

فایگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «او قدرتمندتر از تمامی شخصیت‌هایی است که تاکنون معرفی کرده‌ایم. بنابراین همین مسئله به تنهایی می‌تواند دلیل تماس گرفتن فیوری با او در انتهای «جنگ بی‌نهایت» باشد، وقتی که می‌فهمد گرفتار قدرتی شده‌اند که عظیم‌تر است از آنچه تاکنون دیده‌اند. همراه شدن این شخصیت با «انتقام‌جویان» می‌تواند موازنه قدرت را برقرار کند.»

داستان فیلم‌ «کاپیتان مارول» در دهه‌ی ۱۹۹۰ روی می‌دهد و ماجراهای جدیدی را روایت می‌کند که پیش از این در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده نشده است.

«کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن»، «ساموئل ال. جکسون»، «بن مندلسون»، «لی پیس»، «لاشانا لینچ» «جما چان»، «کنت میچل»، «کلارک گرگ» و «جود لا» در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ در آمریکا اکران می‌شود.

مشاهده آنلاین تریلر دوم «کاپیتان مارول»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۲۶

تانوس بیا اینو جمعش کن تا نبینیمش......

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۳۳

یکی از دوستان یه پرستار بچه برای فرزندش گرفته ،چهره ای خیلی مهربونی داری حتی وقتی عصبانی میشه بازم قیافش خنده دارو با مزه است ...... بچه میگه نکن اخم بهت نمیاد یعنی تو بگو یه ذره جذبه......ابدااااا تا کاپیتان مارول دیدم یاد پرستار بچه می افتم قیافش با این مو نمیزنه...... یکی از ایتم های جذابیت فیلم ارتباط با نقش اول فیلم هستش که متاسفانه بازیگر این فیلم جذبه و استایل بدنی برای یه ابر قهرمان اونم کاپیتان مارول و نداره....مخصوصا اگه قرار باشه جلوی تانوس قرار بگیره چون بدمن فیلم (تانوس) فوق العاده خوب طراحی شده امیدوارم اونجرز جواب این همه انتظارو خوب پاسخ بده

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۸

عجب فیلمهای بشند ...خر 2 تا avengers capitan marvel

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹

ناجی انتقام جویان، آدما و زمین از دست تانوس یه زنه. جالبه. بیگ لایک MARVEL

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳

توی نشون دادن اینکه قراره از تور خدای آذرخش هم قوی تر باشه ضعیف عمل کردن

نمایش اسپویل