news-background
news-background

دومین تریلر Avengers: Endgame در ۲۴ اول ۲۶۸ میلیون مرتبه مشاهده شد

تریلر دوم فیلم‌ «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) که هفته‌ی گذشته (۱۴ مارس) منتشر شد در ۲۴ ساعت اولیه ۲۶۸ میلیون مرتبه مشاهده شد و به دومین تریلر پربیننده‌ی تاریخ در این بازه‌ی زمانی تبدیل شد. تریلر اول فیلم که دسامبر گذشته با ۲۸۹ میلیون بازدید مواجه شد رکورددار پربیننده‌ترین تریلر است. تریلر جدید فیلم در روز اول انتشار بیش از دو میلیون «لایک» دریافت کرد و از این حیث نیز پایین‌تر از تریلر اول «آخر بازی» قرار گرفت.

ناگفته پیداست که تریلرهای اول همواره از آمار بازدید بالاتری برخوردارند، به همین علت ثبت چنین رکوردی برای تریلر دوم یک فیلم تحسین‌برانگیز است. تریلر اول «جنگ بی‌نهایت» که نوامبر سال گذشته عرضه شد ۲۳۰ میلیون مرتبه مشاهده شد و تریلر دوم آن در ۲۴ ساعت نخست ۱۷۹ میلیون مرتبه.

با چنین رکوردی دیزنی اکنون چهار رتبه‌ی از پنج رتبه‌ی بالای جدول پربیننده‌ترین تریلرها را در اختیار دارد و از ۱۰ تریلر پربیننده در ۲۴ ساعت اولیه، دارای ۸ عنوان شامل «شیر شاه» (The Lion King) و «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) است. از ۱۰ تریلر پربیننده شش عنوان به «دنیای سینمایی مارول» اختصاص دارد که شامل دو تریلر «آخر بازی»‌ «جنگ بی‌نهایت» و اولین تریلر «ثور: رگنوراک» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) می‌شود. استودیوی مارول با انتشار متنی در حساب توئیتر رسمی «انتقام‌جویان» این خبر را اعلام و از هواداران قدردانی کرد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» به کارگردانی جو و آنتونی روسو در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ در سراسر دنیا اکران می‌شود. تا آن زمان بررسی تریلر دوم فیلم را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۳۷

ماشالله

نمایش اسپویل