news-background
news-background

دومین تریلر رسمی فیلم Cruella دیزنی منتشر شد

دیزنی از تریلر دیگری برای فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) با بازی «اما استون» رونمایی کرد. این فیلم نوعی اسپین‌آف از داستان «۱۰۱ سگ خالدار» (101 Dalmatians) است، و به‌رغم شباهت‌هایش به «جوکر» (Joker 2019) هرگز به آن تلخی نخواهد بود. «کرگ گیلسپی» کارگردان فیلم اخیراً در مصاحبه با «توتال فیلم» تأکید کرده است که فیلمش «از بسیاری جهات با «جوکر» متفاوت است.»

استون نیز در همین مصاحب به مقایسه‌ی او با «واکین فینیکس» در «جوکر» واکنش نشان داده و می‌گوید: «هرگز حتی ذره‌ای خودم را با واکین فینیکس مقایسه نمی‌کنم... آرزو می‌کنم که بیشتر شبیه او بودم.»

داستان «کروئلا» در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام «استلا» را دنبال می‌کند که می‌خواهد با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند. او با گروهی از سارقین جوان که میلش به شرارت را می‌ستایند همکاری می‌کند تا در خیابان‌های لندن زندگی خود را بسازند. یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد با بازی «اما تامپسون» را می‌گیرد. اما رابطه‌ی این دو سبب وقوع حوادث و کشف‌هایی می‌شود که استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به «کروئلا» تبدیل شود.

«کروئلا» توسط «کرگ گیلسپی» کارگردانی شده که فیلم «من تانیا» (I, Tonya) با بازی «الیسون جنی» و «مارگو رابی» را در کارنامه دارد. «تونی مک‌نامارا» نویسنده‌ی فیلم نامزد اسکار «سوگلی» (The Favourite) که اتفاقاً استون در آن ایفای نقش کرده، فیلمنامه‌ی «کروئلا» را به نگارش درآورده است. دیگر بازیگران «کروئلا» در کنار استون، اما تامپسون، جوئل فرای، پل والتر هاوزر بازیگر «من تانیا»، امیلی بیچام و مارک استرانگ خواهند بود.

اولین تریلر فیلم لایو-اکشن «کروئلا» ۱۷ فوریه منتشر شد در ۲۴ ساعت اول ۷۱ میلیون بیننده داشت. «کروئلا» در حال حاضر قرار است ۲۸ می (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و همزمان از دیزنی+ قیمت ۳۰ دلار از پخش شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید