news-background
news-background

دومین تریلر رسمی سریال Snowpiercer منتشر شد

اقتباس تلویزیونی از «برف‌شکاف» (دانلود فیلم Snowpiercer با لینک مستقیم) یکی از پرحاشیه‌ترین پروژه‌های چند سال اخیر بوده است. تولید سریال «برف‌شکاف» (دانلود سریال Snowpiercer با لینک مستقیم) از چندین سال قبل آغاز شد و کارگردانان و نویسندگانی به پروژه ملحق و سپس جدا شدند و شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی آن چند بار تغییر کرد. با این حال، تنها یک ماه به پخش سریال از شبکه‌ی TNT باقی است.

چنان که در تریلر جدید «برف‌شکاف» نشان داده می‌شود، سریال داستانی مشابه فیلم «بونگ جون هو» دارد و گروهی از انسان‌ها در یک قطار عظیم بدون توقف زندگی می‌کنند در حالی که زمین در دنیایی پساآخرالزمانی از برف پوشیده شده. این قطار محصول یک کمپانی شیطانی است که ساکنین آن را بر اساس طبقه در واگن‌های جداگانه قرار داده است.

بازیگران این مجموعه شامل «جنیفر کانلی»، «دیوید دیگز»، «الیسون رایت»، «میکی سامنرن، «سوزان پارک»، «لینا هال»، «آنالیس باسو»، «سم اوتو»، «روبرتو اوربینا»، «شیلا وند» و «جیلین فلچر» می‌شود. نویسندگی سریال نیز به «گرم منسون» سپرده شده است.

داستان سریال هفت سال پس از منجمد شدن زمین روی می‌دهد و بازماندگان بشر در قطاری ۱۰۰۱ واگنه ساکن‌اند که به دور زمین حرکت می‌کند. مضامینی که این اقتباس تلویزیونی به آن‌ها می‌پردازد طبقه‌ی اجتماعی، نابرابری، و سیاست است. شبکه‌ی TNT تولید فصل دوم سریال را هم تأیید کرده و «شان بین» ستاره‌ی سابق «بازی تاج‌وتخت» هم به عنوان یکی از بازیگران جدید اپیزودهای بعدی معرفی شده است.

سریال «برف‌شکاف» سرانجام در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی TNT روی ایر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید