news-background
news-background

«دولف لاندگران» فیلمبرداری Aquaman 2 در تابستان آینده را تأیید کرد

«دولف لاندگران» بازیگر فیلم «آکوامن» (Aquaman) تأیید کرد که برادران وارنر و دی‌سی تولید قسمت دوم (Aquaman 2) را تابستان آینده در لندن آغاز می‌کنند. این دنباله قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود، چهار سال پس از اکران قسمت اول به کارگردانی «جیمز وان» و تبدیل شدن آن به پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از کتاب‌های مصور دی‌سی. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لاندگران در دنباله‌ی «آکوامن» نقش «شاه نیریوس» را بازی می‌کند. از داستان قسمت دوم فیلم جزئیاتی درز نکرده اما «آرتور کاری» با بازی «جیسون موموآ» و «مرا» با بازی «امبر هرد» به چندگانه بازمی‌گردند. «پاتریک ویلسون» در نقش «اوشن مستر» و «یحیی عبدالمتین دوم» در نقش «بلک مانتا» از جمله دیگر بازیگران دنباله خواهند بود.

لاندگران یکشنبه در حین مشارکت در یک رویداد مجازی گفت: «ممکن است تابستان آینده در «آکوامن ۲» بازی کنم. و این فیلم یک سال بعد در سالن‌های سینما اکران خواهد شد، امیدوارند که این‌گونه باشد.»

ستاره‌ی «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) سال گذشته بازی در قسمت اول «آکوامن» را «تجربه‌ای عالی» توصیف کرده بود: «[آکوامن] قطعاً تجربه‌ی تازه‌ای بود. تنها آبی که به چشمم خورد درون یک بطری بود که آن را می‌نوشیدم. هیچ آبی در محل فیلمبرداری وجود نداشت. همه‌جا خشک بود. تمام روز تحت مدیریت هستند – پنج، شش، هفت، یا هشت ساعت در روز – و پاهایت را به شکلی خاص به حرکت درمی‌آوری، حرف می‌زنی، این‌سو و آن‌سو می‌روی و بعد با کامپیوتر موهایت را اضافه می‌کنند. بنابراین بسیار بسیار ملال‌آور است، اما تجربه‌ی متفاوتی است. همکاری با آن همه بازیگران عالی خوشایند بود – [ویلم] دافو آنجا بود، پاتریک ویلسون و البته جیسون موموآ.» لاندگران اضافه کرده بود: «بسیار خوشحال بودم که جیمز وان مرا برای آن نقش انتخاب کرد، تجربه‌ای عالی بود.»

در جریان برگزاری رویداد «دی‌سی فندم» در ماه آگست گذشته، وان گفت که «آکوامن ۲» کمی «جدی‌تر» خواهد بود و «در دنیایی که در آن زیست می‌کنیم قابل‌درک‌تر». کارگردان «احضار روح» (The Conjuring) تأیید کرد که بار دیگر به ژانر وحشت متمایل خواهد بود چرا که داستان فیلم «در دنیاهای زیر آب می‌گذرد که می‌تواند بسیار ترسناک باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید