news-background
news-background

دورخیز Black Widow برای افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری

فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) با بازی «اسکارلت جوهانسن»، «فلورنس پیو»، «ریچل وایس» و «دیوید هاربر» در حال تبدیل شدن به یکی از بلاک‌باسترهای تابستان امسال است. در حالی که تنها دو هفته به اکران این فیلم در آمریکا باقی مانده، بعضی از کارشناسان هالیوود پیش‌بینی می‌کنند که این عنوان ابرقهرمانی به کارگردانی «کیت شورتلند» در اولین هفته اکرانش ۶۵ تا ۹۰ میلیون دلار فروش می‌کند. «باکس آفیس پرو» گزارش داده است که «بیوه سیاه» به عنوان اولین فیلم «دنیای سینمایی مارول» پس از دو سال ممکن است به افتتاحیه جهانی ۲۵۵ میلیون دلاری نیز دست پیدا کند.

«بیوه سیاه» حتی با افتتاحیه داخلی ۶۵ میلیون دلاری یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکا در هفته اول اکران پس از نمایش «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) است که دسامبر ۲۰۱۹ روی پرده رفت. پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ تا امروز «مکانی آرام ۲» (A Quiet Place Part II) پارامونت با فروش ۴۷.۵ میلیون دلاری بوده است.

در گزارش «باکس آفیس پرو» آمده است: «این پیش‌بینی از ترندهای آنلاین سرچشمه می‌گیرد. تریلر رسمی مارول برای «بیوه سیاه» که اوایل آوریل در یوتیوب منتشر شد ۱۴ میلیون بازدید را ثبت کرده، و اولین تریلر فیلم که پیش از پاندمی عرضه شد ۲۹ میلیون بازدید داشته است. تمایل به این فیلم در شبکه‌های اجتماعی برابر با فیلم‌های جداگانه دیگر مارول مانند «دکتر استرنج»، «ثور: رگنراک»، و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» است.»

هرچند افتتاحیه ۶۵ میلیون دلاری برای چندگانه‌های هالیوود یک استاندارد طلایی است، اما در صورتی که این رکورد ثبت شود، «بیوه سیاه» پس از «مرد مورچه‌ای» (Ant-Man) با ۵۷.۲ میلیون دلار و «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) با ۵۵.۴ میلیون دلار، سومین در رتبه سوم کمترین فروش افتتاحیه در میان عناوین «دنیای سینمایی مارول» قرار می‌گیرد. اما با فروش ۹۰ میلیون دلاری «بیوه سیاه» میان فیلم‌های «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) با ۹۲.۵ میلیون دلار و «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World)‌ با ۸۵.۷ میلیون دلار جای می‌گیرد.

«بیوه سیاه»‌۹ ژوئیه (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و شبکه دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید