news-background
news-background

دورخیز «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» برای افتتاحیه جهانی ۴۹۸ میلیون دلاری

ده سال پس از اکران «مرد آهنی» و آغاز «دنیای سینمایی مارول»، «انتقام‌جویان:‌ جنگ ابدیت» امروز چهارشنبه در بازارهای کلیدی همچون کره جنوبی،‌ فرانسه و استرالیا روی پرده می‌رود. این درحالی است که پیش‌نمایش‌های داخلی فیلم در آمریکا از روز پنج شنبه از سر گرفته خواهد شد. هجده فیلم دنیای سینمایی مارول تاکنون بیش از ۱۴.۸ میلیارد دلار سرمایه برای دیزنی به همراه داشته است.

«آنتونی روسو» و «جو روسو» قسمت سوم «اونجرها» را کارگردانی کرده‌اند، فیلمی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در روزهای آینده رکوردهای زیادی را جا به جا خواهد کرد. بر اساس این پیش‌بینی‌ها این فیلم باید در ایالات متحده فروشی بین ۲۱۶ تا ۲۳۵ میلیون دلار را در اولین هفته اکران تجربه کند. رکوردی که با پشت سرگذاشتن «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (۲۲۰ میلیون دلار) نام فیلم را به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا به ثبت می‌رساند. برخی بر این باورند که فیلم توان دستیابی به رکورد ۲۷۵ میلیون دلاری را نیز دارد، افتتاحیه‌ای که بر رکورد ۲۴۷ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در اولین هفته اکران یعنی «نیرو برمی‌خیزد» غلبه می‌یابد.

برخی منابع آگاه فروش ۲۵۶ الی ۲۶۳ میلیون دلاری فیلم را در آنسوی مرزهای آمریکا پیش‌بینی‌ کرده‌اند تا بدین ترتیب فروش جهانی فیلم در افتتاحیه به ۴۷۲ تا ۴۹۸ میلیون دلار برسد. فندنگو از مدت‌ها قبل گزارش داده است که رکورد بیشترین پیش‌فروش بلیت تا این لحظه در میان تمامی عناوین ابرقهرمانی در اختیار «جنگ ابدیت» است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹

فن های DC یه هفته برن پشت خاکریز ها پناه بگیرن چون این هفته قراره حسابی زخمی بشن ???

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲

متای مارول اون همه بالا نمیره.بالای 80 فک کنم فقط black panther. اکثرا زیر 70 و یه سریا بین 70 تا 80. بازم فک نکنم تاثیر زیادی تو فروشش بکنه

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۴:۲۹

متاش پایینه ... فیلم خیلی عالیه هستش ولی خیلی بیشتر از اینا ازش انتظار میرفت متاسفانه

نمایش اسپویل