news-background
news-background

سوپرمن جدید دی‌سی در کتاب‌های کامیک دوجنس‌گرا معرفی شد

 

«جو کنت» فرزند «کلارک کنت» و «لوییس لین» در کتاب‌های کامیک دی‌سی دوجنس‌گرا معرفی شده است.

 

شخصیت «جاناتان کنت» – فرزند «کلارک کنت» یا «سوپرمن» و «لوییس لین» – در کتاب‌های کامیک جدید دی‌سی که دوشنبه این هفته منتشر شدند دو‌جنس‌گرا معرفی شد.

«جو کنت» که در حال حاضر با عنوان «سوپرمن زمین» از او یاد می‌شود، در کامیک «سوپرمن: پسر کل-ال شماره ۵» (Superman: Son of Kal-El #5) که پنجم نوامبر به بازار می‌آید ظاهر خواهد شد. او در این شماره با یک گزارشگر به نام «جی ناکامورا» وارد یک رابطه رمانتیک شده است.

در ماه‌های اخیر منتشرکنندگان کتاب‌های کامیک گرایش هرچه بیشتری به معرفی شخصیت‌های دگرباش پیدا کرده‌اند. آگست امسال دی‌سی کامیکی منتشر کرد که در آن شخصیت «تام دیک» یا «رابین»، یار همیشگی «بتمن»، دوجنس‌گرا معرفی شد. شخصیت‌های «بت‌وومن»، «هارلی کویی» و «آلن اسکات» یا اولین «گرین لنترن» از کامیک‌های دی‌سی، و «آیس‌من»، «آمریکا چاوز» یا «خانم آمریکا» و «نورث‌استار» از جمله شخصیت‌های دگرباش این دو کمپانی منتشرکننده کامیک بوده‌اند.

«تام تیلور» کامیک «سوپرمن: پسر کل-ال شماره ۵» را نوشته‌ و «جان تیمز» نگارگر آن بوده است. تیلور می‌گوید: «همیشه گفته‌ام که همه به قهرمان احتیاج دارند و همه سزاوار دیدن خودشان در قهرمانان خود و خوشحالم که دی‌سی و برادران وارنر هم این‌گونه می‌اندیشد. سوپرمن همیشه نماد امیدواری، حقیقت و عدالت بوده. امروز، آن نماینده چیزهای بیشتری است. امروز، افراد بیشتری می‌توانند خودشان را در قدرتمندترین ابرقهرمانان کامیک ببینند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۱۷

یا سلیمان بن صرد خضاعی ????

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۱۸

الان با اینکارو میخواید چیو ثابت کنید؟مثلا هنره هجنسگرا کردن شخصیت های محبوب؟

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۲

بابا بسه دیگه خب باشه فهمیدیم شما بین ادما فرق نمیزارین اما به خدا این راهش نیست بابا ما با اینا خاطره داریم دارن گند میزنن به همه چی واقا

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱

حاضرم شرط ببندم این پایینی‌ها که فریاد وا مصیبتا سر دادند تا حالا یه دونه کامیک‌بوک دست نگرفتند؛ چه برسه به اینکه بخونند! عزیزان، شما نخرید و نخونید. این‌ همه محتوای غیر کوییر وجود داره، برید سراغ اونا!

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹

کمپانی Lego هم با دستور برادر بزرگ داره تمام اسباب بازی هاش رو فاقد جنسیت میکنه. با همین فرمون پیش بریم تا سال دیگه SuperMan کلا تغییر جنسیت میده، آن هم نه به زن، کلا زن و مَرد دیگه از مُد افتاده برای این قومِ دیوانه، باید جنسیتش خنثی باشه. به قول اینا Gender neutral باشه. دیگه حتی معلوم نیست Man باشه یا Woman. احتمالا اسمش رو بگذارند Super Thing. احتمالا Batman رو هم جنسیت خنثی کنند و سیاه پوست. بعد این دو تا با هم برن یک بچه افریقایی به سرپرستی قبول کنند و بشن فعال محیط زیست و رفقای گرتا تونبرگ با هم کره زمین را به فنا دهند.

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۱

گریزت ب گرتا تونبرگ منو یاد ریکی جرویس انداخت، اونم اگه آزادی بیان داشت احتمالا همچین چیزی میگفت در مورد افتضاحات اخیر

نمایش اسپویل
بیشتر