news-background
news-background

«دنی ویلنوو» شکایت «اسکارلت جوهانسن» از دیزنی را تحسین کرد؛ کارگردان Dune: پخش فیلم از HBO Max همزمان با اکران «مثل جنجری از پشت» بود

ویلنوو می‌گوید بخش دوم «تل‌ماسه» ممکن است پاییز آینده فیلمبرداری شود.

 

استودیوی لجندری و برادران وارنر فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) را که اقتباسی است ظاهراً درخور برای رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت»، به زودی اکران خواهند کرد. قسمت دوم این فیلم هنوز از استودیو چراغ سبز دریافت نکرده، اما «دنی ویلنوو» تنها به شرط ساخته شدن دو فیلم حاضر به کارگردانی شده و پیش‌تر گفته بود که نسبت به ساخته شدن دنباله در صورت اکران موفقیت‌آمیز «بسیار خوش‌بین» است.

ویلنوو به‌تازگی در مصاحبه با نشریه کانادایی «لا پرس» پیرامون مسائل گوناگونی از جمله اظهارات اخیرش در مورد شخصیت «چانی» با بازی «زندیا»، حمایت «کریستفر نولان» از او پس از انتقاد از برادران وارنر و اصرارش برای اکران شدن «تل‌ماسه» برای بازیگران به جای فرستادن لینک گفته است.

این کارگردان در مورد نقش شخصیت «چانی» در قسمت دوم می‌گوید: «اظهاراتی در مورد شخصیت «چانی» داشتم که از آن چنین برداشت که قسمت دوم بر روی این شخصیت متمرکز است. او یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم باقی می‌ماند و نقش او مهم است، اما با این حال، داستان «تل‌ماسه» پیش از هرچیز و در درجه اول در مورد «پل اتریدیز» [با بازی «تیموتی شلمی»] است. با این وجود، زندیا بازیگر بی‌نظیری است که عمیقاً الهام‌بخش من بوده.‍ یک غول سینمایی است. نقش‌اش هم در قسمت اول رشد می‌کند. این سوءتفاهم را گردن می‌گیرم. یکی از موارد «گمشده در ترجمه» است.»

ویلنوو در بخش دیگری از مصاحبه از شکایت «اسکارلت جوهانسن» از استودیوی دیزنی به دلیل انتشار «بیوه سیاه» (Black Widow) از دیزنی+ که باعث کاهش دستمزد او شد حمایت می‌کند و می‌گوید: «چه می‌شود اگر عکس این ماجرا اتفاق افتد و ما به قراردادمان پایبند نباشیم؟»

این فیلمساز پس از قطعی شدن انتشار «تل‌ماسه» از اچ‌بی‌او مکس همزمان با اکران در سالن‌های سینما به‌شدت از برادران وارنر انتقاد کرد. ویلنوو می‌گوید پس از این تصمیم‌گیری، «کریستفر نولان» که خود منتقد وارنرها بوده و ممکن است به همکاری‌اش با این استودیو خاتمه دهد از او پشتیبانی و توصیه‌هایی کرده است: «حمایت او و «اما [توماس» همسر نولان] مهم بود. اما از طرف برادران وارنر اشتیاقی برای بازسازی پل‌های [تخریب‌شده] می‌بینم.»

ویلنوو در ادامه می‌گوید که اصرار کرده بازیگران فیلم «تل‌ماسه» را روی پرده‌های بزرگ ببینند: «اصرار کردم که هیچ‌کس برای «تل‌ماسه» لینک تماشا دریافت نکند تا فیلم تنها روی پرده‌های بزرگ دیده شود.» او اضافه می‌کند که پخش این فیلم از اچ‌بی‌او مکس همزمان با اکران در سالن‌های سینما «مثل خنجری از پشت بود و همچنان غیرقابل‌قبول است. تا آخر از اکران فیلم در سالن‌های سینما دفاع می‌کنم. اگر کشتی غرق شود، روی عرشه خواهم بود.»

ویلنوو در بخش دیگری از مصاحبه فاش می‌کند که یک حساب توییتر ناشناس دارد و از آن برای دنبال کردن اخبار سینما استفاده می‌کند. نشریه «لا پرس» می‌نویسد طول فیلم «تل‌ماسه» ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه خواهد بود.

«تل‌ماسه» ۲۲ اکتبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹

کمه

نمایش اسپویل