news-background
news-background

«دنی ویلنوو» صحنه‌های بیشتری برای Dune فیلمبرداری می‌کند، اما تاریخ اکران به تأخیر نمی‌افتد

«اسکار آیزک» می‌گوید بعضی از صحنه‌های فیلم را دیده و به نظر او «شگفت‌انگیز» به نظر می‌رسند.

«دنی ویلنوو» آماده می‌شود تا آگست آینده در اروپا صحنه‌های بیشتری برای «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) فیلمبرداری کند. سازندگان به بوداپست مجارستان بازگردند و صحنه‌های بیشتری ضبط کنند. بخش‌های دیگری از این پروژه در نروژ و اردن فیلمبرداری شده و ژوئیه گذشته به پایان رسیده بود. آیزک به تازگی تأیید کرده است که صحنه‌های جدیدی برای فیلم ضبط خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

آیزک می‌گوید: «ما اواسط ماه آگست چند صحنه‌ی دیگر فیلمبرداری می‌کنیم... می‌گویند در بوداپست مجارستان است. بعضی از بخش‌های تدوین شده‌ی فیلم را دیده‌ام و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. دنی ویلنوو یک هنرمند واقعی است و دیدن فیلم او به صورت کامل هیجان‌انگیز است. اینکه قرار است چند ماه پیش از اکران صحنه‌های دیگری فیلمبرداری کنیم مخاطره‌آمیز است، اما این اتفاق برای «جنگ ستارگان» هم روی داد.»

فیلمبرداری صحنه‌های بیشتر برای پروژه‌های هالیوودی پرخرج امری غیرمعمول نیست و موجب تأخیر در اکران فیلم نخواهد شد. برادران وارنر و لجندری قرار است فیلم «تل‌ماسه» را در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران کنند. این پروژه که از رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» اقتباس خواهد شد، و در سال ۱۹۸۴ «دیوید لینچ» فیلمی بر اساس آن ساخته، توسط ویلنوو به شکل دو فیلم بلند روایت می‌شود. «گرگ فریزر» فیلمبردار پروژه قسمت اول این فیلم مانند اثری جداگانه و مستقل از قسمت بعدی است.

«اسلش‌فیلم» گزارش داده است که اولین تیزرهای فیلم «تل‌ماسه» با اکران مجدد «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) در سالن‌های سینما پخش خواهد شد. فیلم «تلقین» در تاریخ اکران قبلی «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) یعنی ۱۷ ژوئیه به مناسبت دهمین سالگرد انتشار روی پرده می‌رود.

دیگر بازیگران «تل‌ماسه» ویلنوو علاوه بر آیزک شامل «تیموتی شلمی» در نقش اول، «ربکا فرگوسن»، «خاویر باردم»، «جاش برولین»، «جیسون موموآ» و «زندیا» می‌شوند. این فیلم اولین اثر بلند سینمایی ویلنوو پس از «بلید رانر ۲۰۴۹» (دانلود فیلم Blade Runner 2049 با لینک مستقیم) است که تحسین منتقدین را به دنبال داشت و اسکار بهترین فیلمبرداری را کسب کرد. برادران وارنر تاریخ اکران فیلم‌های «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) و «عقیده» را به ترتیب به ۲ اکتبر و ۳۱ ژوئیه موکول کرده اما همچنان «تل‌ماسه» را برای ۱۸ دسامبر در نظر دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید