news-background
news-background

«دنی ویلنوو» سریال Dune را هم می‌سازد

سریال «تل‌ماسه: خواهری» به صورت انحصاری از طریق سرویس استریمینگ جدید «وارنرمیدیا» منتشر می‌شود.

«دنی ویلنوو» کارگردان «بلید رانر ۲۰۴۹» و «ظهور» (Arrival) تهیه‌کنندگی سریال «تل‌ماسه: خواهری» (Dune: The Sisterhood) را برای لجندری تلویژن برعهده می‌گیرد. این سریال مستقیماً سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده و به شکل انحصاری از طریق سرویس استریمینگ «وارنرمیدیا» پخش می‌شود. این در حالی است که ویلنوو هم اکنون در حالی تولید نسخه‌ی سینمایی «تل‌ماسه» با بازیگران صاحب‌نام پرتعداد برای سال ۲۰۲۰ است.

بنابر اعلام ورایتی، «تل‌ماسه: خواهری» وقایع دنیای رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» را از زاویه‌ی دید شخصیت‌های «بنی جسریت» روایت می‌شود، گروهی از زنان مرموز که توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند. ویلنوو اپیزود اول سریال را کارگردانی می‌کند و نویسندگی آن را به همراه «جان اسپیتس» برعهده دارد.

ویلنوو می‌گوید: «زنان «بنی جسریت» همیشه برای من جذابیت داشتند. تولید یک سریال براساس این گروه نه تنها در این دوران الهام‌بخش است بلکه برای روایت تلویزیونی نیز از پویایی لازم برخوردار است.»

تولید این سریال پس از پایان نسخه‌ی سینمایی آن آغاز می‌شود. در فیلم «تل‌ماسه» که قرار است به رمان هربرت وفادار بماند، ستارگانی چون «جاش برولین»، «اسکار آیزک»، «جیسون موموآ»، «زندایا»، «ربکا فرگوسن»، «دیو باتیستا»، «خاویر باردم» و «دیوید دستمالچیان» بازی می‌کنند.

دستمالچیان می‌گوید: «اجازه ندارم در مورد فیلمنامه یا داستان صحبت کنم، اما می‌توانم این اصطلاح قدیمی را به کار ببرم که فیلم «به روح اثر» وفادار مانده است. براساس گفته‌های دنی و آنچه که مشاهده کرده‌ام، فیلم قطعاً به تمامی جنبه‌های رمان فرانک وفادار می‌ماند... [دنی] بسیار جسور و نترس است. او تصمیماتی می‌گیرد و مسیری را انتخاب می‌کند که ما به عنوان مخاطب در حال حاضر نیازمند آنیم.»

فیلم «تل‌ماسه» در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید