news-background
news-background

«دنی بویل» Methuselah با بازی «مایکل بی. جوردن» را کارگردانی می‌کند

«دنی بویل» آماده می‌شود تا بار دیگر وارد عرصه‌ی کارگردانی فیلم‌های پرخرج شود. او که پس از جدایی از چندگانه‌ی «جیمز باند» به سراغ فیلم «دیروز» (دانلود فیلم Yesterday با لینک مستقیم) رفت، قرار است فیلم جدیدی با بازی «مایکل بی. جوردن» بسازد. «ورایتی» گزارش می‌دهد که بویل فیلم «متوشالح» (Methuselah) را برای استودیوی برادران وارنر کارگردانی کند. این فیلم با بازی «مایکل بی. جوردن» در ابتدا قرار بود در مورد یکی از شخصیت‌های انجیل باشد که گفته می‌شود ۹۶۹ سال زیسته است. اما ورایتی می‌نویسد استودیو در حال تغییر ایده‌ی فیلم است و با «سایمون بیوفوی» که با بویل در فیلم‌های «۱۲۷ ساعت» (دانلود فیلم 127 Hours با لینک مستقیم) و «میلیونر زاغه‌نشی» (دانلود فیلم Slumdog Millionaire با لینک مستقیم) همکاری کرده، قصد شروع یک چندگانه را دارد.  اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در ماه آوریل سال گذشته گزارش شده بود که جوردن به این فیلم پیوسته است. به نظر می‌رسد که در نسخه‌های پیشین پروژه حتی «تام کروز» برای بازی در نقش اول و «جان واتس» برای کارگردانی برگزیده شده بوده‌اند. «تونی گیلروی» نیز یکی از افرادی است که بر روی فیلمنامه کار کرده است اما استودیو قصد دارد فیلمنامه‌ی پروژه را به کلی تغییر دهد.

«مایکل بی. جوردن» بازیگری است که به شدت تلاش می‌کند به ستاره‌ی فیلم‌های اکشن تبدیل شود. او سابقه‌ی بازی در چندگانه‌ی «کرید» (دانلود فیلم Creed با لینک مستقیم) را داد و در «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم) استودیوی مارول ظاهر شده است. «بدون پشیمانی» (Without Remorse) بر اساس رمان‌های «تام کلنسی» فیلم بعدی جوردن خواهد بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بویل سال گذشته فیلم «دیروز» را که اثری موزیکال با الهام از گروه «بیتلز» بود اکران کرد. او قرار بود فیلم «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) را کارگردانی کند اما جای خود را به «کری فوکوناگا» دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید