news-background
news-background

«دنی بویل» مینی‌سریال Sex Pistols را برای FX می‌سازد

«سکس پیستولز» یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های راک در تاریخ موسیقی بودند. این گروه به فاصله‌ی کوتاهی پس از به شهرت رسیدن از هم پاشید، اما ظهور «پیستولز» یکی از جذاب‌ترین حکایت‌های تاریخ موسیقی قرن بیستم است که حالا با همکاری «دنی بویل» و شبکه‌ی FX قرار است به یک مینی‌سریال تبدیل شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی کابلی FX آماده است تا تولید یک مینی‌سریال شش اپیزودی به نام «پیستول» (Pistol) را بر اساس کتاب خاطرات «پسر تنها: داستان‌هایی از سکس پیستولز» (Lonely Boy: Tales from a Sex Pistol) نوشته‌ی «استیو جونز» آغاز کند. سریال داستانی در مورد شکل‌گیری گروه و تأثیر آن بر موسیقی و فرهنگ از زاویه‌ی دید گیتاریست آن «استیو جونز» را روایت خواهد کرد. نویسندگان سریال «کرگ پی‌یرس» و «فرانک کاترل بویس» خواهند بود. بویل علاوه بر کارگردانی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

به نظر می‌رسد که بویل بازیگران سریال جدیدش را نیز یافته باشد. او «توبی والاس» را برای نقش «استیو جونز»، «انسون بون»‌ را در نقش «جان لایدن»، «لوییس پارتریج » را در نقش «سید ویشس»، «جیکوب اسلیتر» را در نقش «پل کوک»، «فابین فرانکل» را در نقش «گلن متلاک»، «دیلن لوالین» را در نقش «والی نایتینگل»، «سیدنی چندلر» را در نقش «کریسی هایند»، «اما آپلتون» را در نقش «نانسی اسپانگن» و «میزی ویلیامز» را در نقش «جوردن» ستاره‌ی موسیقی پانک برگزیده است.

«نیک گرد» مدیر برنامه‌سازی اریجینال FX می‌گوید:‌ «همکاری مجدد با «دنی بویل» که یک هنرمند استثنایی و خالق فیلم‌های بلند و سریال‌های تلویزیونی باکیفیت بسیاری بوده عالی است. «استیو جونز» در کانون طوفانی بود که تشکیلات راک را دگرگون کرد و ما خوشحالیم که دنی و گروهش را برای بازگویی داستان او به عنوان عضوی از «سکس پیستولز» - یکی از بدنام‌ترین گروه‌های موسیقی در اختیار داریم.»

بویل می‌گوید: «این [داستان] لحظه‌ای است که جامعه‌ی بریتانیا و فرهنگ برای همیشه تغییر کرد. نقطه‌ی انفجاری برای فرهنگ خیابانی بریتانیا... جایی که جوانان معمولی صحنه را در اختیار داشتند و خشم‌شان را بیرون می‌ریختند...»

بویل با پروژه‌های موزیکال بیگانه نیست و سال گذشته فیلم «دیروز» (Yesterday) را اکران کرده است. تاریخ پخش سریال «پیستولز» از FX یا فیلمبرداری آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید