news-background
news-background

«دنیل کریگ» برای پنجمین بار در نقش جیمز باند بازی می‌کند

جزییاتی از فیلم باند 25 «Bond 25» منتشر شده که دانیل کریگ را هم چنان در نقش جیمز باند نشان می‌دهد. از زمان آخرین فیلم جیمز باند حدود دو سال گذشته است. آخرین فیلم از این مجموعه Spectre نام داشته است. از زمان اکران فیلم تا کنون گمانه زنی های مختلفی زده شده است که آیا این جیمز باند که در چهار فیلم به ایفای نقش پرداخته است و نقش آفرینی خود را از سال 2006 آغاز کرده، کارش را ادامه خواهد داد یا خیر.

فیلم به نوبه خود جای زیادی را برای ماجراجویی های بعدی باز گذاشت، اما صحبت‌های مداوم بازیگر این نقش بیشتر این مفهوم را می‌رساند که او برای ادامه نقش جیمز باند مردد است و در اینجا این سوال مطرح می‌شود که اگر او نقشش را ادامه ندهد چه کسی جایگزین او خواهد شد. اسامی بسیار و بلند بالایی از بازیگران مطرحی چون Idris Elba  و Damian Lewis تا ستاره‌های جدیدی چون Aiden Turner  و  James Norton در این لیست خوش می‌درخشید. اما با این حال خبرهای جدید حاکی از این است که بازیگر جدیدی برای این نقش باید مدت زمان بیشتری منتظر بماند.

بنابر نوشته Mirror کریگ با تهیه کننده Barbara Broccoli بر سر نقش آفرینی در باند 25 به توافق رسیده است و طرح کنونی ساخت فیلم در سال آینده است و  زمان اکران آن احتمالا 2019 خواهد بود. در این گزارش آمده است که به احتمال زیاد تهیه کنندگان علاقه زیادی به همکاری با «آدل» خواننده مشهور در این پروژه دارند. این خواننده مطرح هالیوودی برای فیلم «اسکای‌فال» برنده یک جایزه اسکار شده است. منبع این خبر شخصی ناشناس نزدیک به پروژه است که نقل قول او در زیر آمده است:

کریگ و آدل با یکدیگر تیمی برنده هستند، اما چیز بیشتری که بسیار مهم است این است که آقای کریگ دوباره جیمز باند خواهد بود. اما موضوع آدل هنوز مشخص نیست اما عاشق این هستیم که بخشی از این فیلم باشد و این نشانه مثبتی است.

البته این خبر هنوز رسمی نیست و از یک منبع ناشناس نقل شده است. گرچه مطبوعات سنتی بریتانیا پر از اخبار فیلم جدید جیمز باند است و این موضوع شگفت انگیز است. در حالی که همه جا خبر از بازگشت اوست، خود او اعلام کرده که برای پول بازگشته و بدین ترتیب باید فرض را بر این بگذاریم که او قرارداد امضا کرده است.

نیل پروری و رابرت واد در حال نوشتن فیلمنامه هستند و فیلم را به جلو می‌برند. این وقفه چهار ساله برای ادامه این فیلم بسیار زیاد است اما تجربه در اسکای‌فال نشان داد که این وقفه‌ها معمولاً نتیجه خوبی در بر خواهند داشت و عوامل فیلم سعی در تکرار موفقیت این فیلم دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید