news-background
news-background

«دنیل کالویا»: به مراسم افتتاحیه فیلم Get Out دعوت نشدم

«دنیل کالویا» به‌تازگی فاش کرده است که به مراسم افتتاحیه‌ی فیلم «برو بیرون» (Get Out) در جشنواره‌ی ساندنس دعوت نشده، در حالی که ستاره‌ی نقش اول فیلم بوده است.

کالویا بریتانیایی در مصاحبه با «گراهام نورتون» (The Graham Norton Show) توضیح می‌دهد: «در افتتاحیه‌ی جهانی فیلم در ساندنس، در آتلانتا بودم و در حال بازی در فیلم «پلنگ سیاه». برنامه‌هایم را تنظیم کرده بودم. فکر می‌کردم:‌ «واقعاً دوست دارم بروم.» اما بعد دیدم که دعوت نشده‌ام. دعوت نشدم.»

کالویا در ادامه می‌گوید: «روی تخت خوابیده بودم که یک نفر به من پیام داد: «فیلم خیلی خوبی است.»» او سپس نتیجه می‌گیرد: «صنعت [فیلمسازی] همین است.» و اضافه می‌کند: «نباید جایی بروید که نمی‌خواهند آنجا باشید.»

هرچند این افشاگری لحظات شرم‌آگینی را ایجاد می‌کند، اما به نظر نمی‌رسد که بازیگر از آن  اتفاق و از «جوردن پیل» نویسنده و کارگردان فیلم «برو بیرون» ناراحت باشد. چرا هفته‌ی گذشته گزارش شد او در کنار «کیکی پالمر» در اثر جدید این کارگردان نقش‌آفرینی خواهد کرد.

«برو بیرون» که با بودجه‌ی ۴.۵ میلیون دلاری ساخته شده بود، اوایل سال ۲۰۱۷ اکران شد و در نهایت بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. داستان فیلم در مورد زن جوان سفید‌پوستی بود که دوست پسر سیاه‌پوستش را به خانواده‌ی عجیبش معرفی می‌کرد.

فیلم جدید پیل و کالویا تابستان سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد. کالویا امسال در ساندنس فیلم «یهودا و مسیح سیاه» (Judas and the Black Messiah) را روی پرده داشته است. او در این فیلم نقش «فرد همپتون» رهبر جنبش «پلنگ سیاه» واشینگتن را بازی می‌کند. «لاکیث استنفیلد» دیگر بازیگر این فیلم است که اخیراً ادعا کرد در حین فیلمبرداری این پروژه دچار حملات عصبی شده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید