news-background
news-background

«دنیل ردکلیف»: «هری پاتر» مرا به الکل معتاد کرد

ستاره‌ی «هری پاتر» می‌گوید «تشویش و ناآگاهی از قدم بعدی» پس از پایان چندگانه‌ی «هری پاتر» در اعتیاد او به الکل نقشی خطرناک ایفا کرده است.

«دنیل ردکلیف» بارها از اعتیاد خود به الکل سخن گفته اما او به تازگی در مصاحبه با رادیوی بی‌بی‌سی ۴ در مورد ارتباط اعتیادش به نقش «هری پاتر» (دانلود فیلم Harry Potter با لینک مستقیم) از جزئیات بیشتری را فاش می‌کند. ردکلیف از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ و در هشت فیلم بلند نقش پسر جادوگر هاگوارتز را بازی کرد. او اکنون ۳۰ ساله است و از سال ۲۰۱۰، یک سال پیش از پایان چندگانه‌ی «هری پاتر» تا به حال از الکل دوری کرده.

ردکلیف می‌گوید بلاتکلیفی به وجود آمده پس از پایان «هری پاتر» نقشی خطرناک در اعتیادش به الکل ایفا کرده است:‌ «اگر بیرون می‌رفتم و اگر مست می‌کردم، ناگهان متوجه می‌شدم که من فقط یک جوان مست نیستم من «هری پاتر» بودم که در یک بار مست کرده.» ردکلیف اضافه می‌کند که نقش او در فیلم سوژه‌ی خنده‌ی مردم شده: «این نقش ذاتاً از نظر مردم مضحک است.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ردکلیف می‌گوید او چندین سال با نوشیدن بیشتر الکل با این استهزا و تمسخر کنار آمده است: «بسیاری از آن نوشیدن‌ها که در سال‌های پایانی پاتر روی دادند و بخشی از آن هم پس از پایان فیلم اتفاق افتاد، به سبب تشویش بود، و کمی به دلیل ناآگاهی از قدم بعدی در زندگی...»

ردکلیف می‌گوید علی‌رغم اضطرابی که پس از دوران بازیگری‌اش در نقش «هری پاتر» به سراغش آمده، نوشیدن الکل در خانواده‌ی او هم در به وجود آمدن آن شرایط سهیم بوده است: «هیچ‌گاه پاسخ این پرسش را نخواهم دانست که آیا نقش «هری پاتر» موجب اعتیاد من به الکل شد یا اینکه این اتفاق اجتناب‌ناپذیر بوده. این مسئله از نسل‌ها قبل در خانواده‌ی ما سابقه داشته. البته باید اضافه کنم که نه از طرف پدر و مادرم.»

ردکلیف به تازگی در فیلم اکشن کمدی «دست به اسلحه» (دانلود فیلم Guns Akimbo با لینک مستقیم) و نمایش «دست آخر» (Endgame) «ساموئل بکت» ظاهر شده. این نمایش با بازی «آلن کامینگ» به دنبال شیوع ویروس کرونا دو هفته زودتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید